اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تأکید کرد

ضرورت استفاده از مدیریت جهادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

امام جمعه بوشهر بر ضرورت استفاده از مدیریت جهادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی تأکید کرد.

ضرورت استفاده از مدیریت جهادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: صحبت درباره عظمت و شخصیت فاطمه زهرا (س) در طاقت بشریت نمی‌گنجد و صحبت‌های اندکی نیز که امروزه پیرامون مقام و منزلت وی مطرح می‌شود، همگی برگرفته از روایات امامان معصوم(ع) و آیات شریفه قران کریم است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: دانش، اخلاق، تقوا، ایمان و حجاب بانوی بزرگ دو عالم در تاریخ بشریت به عنوان الگویی نمونه محسوب می‌شود و علما و اندیشمندان و از جمله رسانه‌ها باید برای معرفی و تبیین ویژگی‌های وی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: حضرت فاطمه (س) با ابعاد شخصیتی برجسته‌ای که دارد، همواره می‌تواند در تمام عرصه‌های موجود الگویی بزرگ برای زنان مسلمان باشد و زنان می‌توانند در سایه الگوگیری از این بانوی بزرگ به اهداف متعالی خود دست یابند.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: در سالی که به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، باید با اجرای مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف جامعه و همچنین حرکت مردم در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی شده و با این امر فرهنگ غنی جامعه اسلامی در عرصه جهانی به نحو مطلوب معرفی شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در جامعه، بیان داشت: با توجه به تعداد زیاد دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و همچنین هزینه‌های زیادی که در این راه صورت می‌گیرد، باید بیش از وضع موجود شاهد تأثیرگذاری فرهنگ در جامعه باشیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به روز 29 فروردین (روز ارتش) یادآور شد: ارتش با تجهیزات پیشرفته و صلابت خود تاریخ سراسر درخشانی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته است.

وی تصریح کرد: ایمان و ولایتمداری همراه با اقتدار و استقلال در زمینه‌های گوناگون از ویژگی‌های مهم ارتش در کشور محسوب می‌شود و مردم همیشه ارتش را از خودشان می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه (روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) بیان داشت: سپاه نیز همگام با ارتش از شاخصه‌های اصلی اقتدار ایران به شمار می‌رود و توانسته در تمام عرصه‌ها از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول