اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

دولت مشکل نوسان قیمت محصولات کشاورزی را برطرف کند

امام جمعه رودبار جنوب گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید با تدبیر مشکل نوسان قیمت محصولات کشاورزی را برطرف کند، زیرا کشاورزان منطقه در آستانه ورشکستگی هستند.

دولت مشکل نوسان قیمت محصولات کشاورزی را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: اگر ما تاریخ بشریت را با دقت مورد بررسی قرار دهیم در میان زنان عالم بانویی مانند حضرت زهرا (س) پیدا نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه انسان‌های کامل می‌توانند الگو برای بشریت باشند، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان یک زن کامل می‌تواند الگوی تمام زنان عالم باشد و زنان کشورمان باید در خانه‌داری، تربیت فرزندان شایسته و صالح، شوهرداری و حجاب و عفاف به ایشان اقتدا کنند.

گروهی تاکید کرد: یکی از بزرگترین مسئولیت‌های زنان تربیت فرزندان است که بسیار ارزشمند بوده و تمام زنان عالم باید در این مسئله به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند که ایشان فرزندان بزرگی مثل امام حسن (ع) امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را تربیت کرد که موجب افتخار بشریت به ویژه مسلمانان و شیعیان هستند.

وی به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دقیقا بعد از 70 روز از پیروزی انقلاب اسلامی امام دستور تشکیل سپاه را صادر کرد.

امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: امروز سپاه نه‌تنها در مسائل نظامی و امنیتی بلکه در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه جا حضور فعالی دارد چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور و امروز سپاه یک نیروی مقتدر است که در همه صحنه‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی حضور فعالی دارد.

گروهی با توجه به آشفتگی شدید و نوسانات قیمتی محصولات کشاورزی به ویژه هندوانه و گوجه در این شهرستان گفت: آیا این درست که قیمت هندوانه که هنوز ابتدای برداشت است، 100 تا 200 تومان است که در این زمینه قطعا دست دلالان در کار است که بازار را آشفته کرده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید تدبیری کند تا مشکل نوسان قیمت محصولات کشاورزی برطرف شود، زیرا اگر وضع به این صورت پیش رود باید هیچ بانکی انتظار برگشت وام‌های خود را نداشته باشد، زیرا کشاورزان در آستانه ورشکستگی هستند.

انتهای پیام/2655/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول