اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

حضور ضعیف مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی در یادواره شهدای ده‌برآفتاب

بسیاری از مدیران و مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی در یادواره 29 شهید ده‌برآفتاب شرکت نکردند.

حضور ضعیف مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی در یادواره شهدای ده‌برآفتاب

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یادواره 29 شهید دهستان ده‌برآفتاب در حالی روز گذشته برگزار شد که تقریبا هیچ یک از مسئولان استانی در این مراسم شرکت نکرده بودند.

شرکت مسئولان استانی تنها به استاندار و معاون سیاسی و دو تن از مدیران کل استانداری و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس خلاصه می‌شد که دوربین‌ها هر چه سعی در به تصویر کشیدن چهره یکی از مدیران کردند، نتیجه‌ای حاصل نشد.

این در حالی است که روز پنج‌شنبه و ساعت چهار عصر زمانی بود که هیچ کدام از مدیران استانی بهانه‌ای بر عدم حضور در یادواره شهدا در 10 کیلومتری شهر یاسوج نداشتند.

هوای خوب بهاری و مسافت کم و ساعت مناسب هم باعث نشد تا مدیران استانی به خود آیند و در مراسم یادواره شهدای دهستانی شرکت کنند که از نظر تعداد شهید شاید در ایران بی‌نظیر باشد.

احزاب و گروه‌های پرگوی سیاسی هم در این مراسم هیچ‌کدام شرکت نکرده بودند و معلوم شد که از چپ و راست همه آن جایی که پای منافع در پیش باشد پیشقدم هستند.

در این روز هر چه گشتیم از کسانی که ادعای آن‌ها گوش عالم و آدم را کر می‌کند سیما و تصویری ندیدیم و فهمیدیم که آن چه برای آن‌ها مهم است سیاسی‌کاری و خط‌بازی است.

بسیاری از کسانی که ده‌برآفتاب بر گردن آن‌ها حق دارد در این مراسم دیده نشدند که به احترام 29 ستاره درخشان بویراحمد جا داشت در این مراسم حضور داشته باشند.

اما یک چیز را بیش از همه به خوبی احساس کردیم و آن حضور همیشه در صحنه مردم ده‌برآفتاب است که منتظر افراد و گروه‌ها و جریانات سیاسی نمی‌مانند.

حضور استاندار در این مراسم با وجود این که بسیاری از جریانات سیاسی خشنود از حضور وی در ده‌برآفتاب نبودند معنای دیگری داشت.

حضور استاندار نشان داد همان‌گونه که خودش در این مراسم اعلام کرد شهیدان متعلق به همه ملت ایران هستند و قابل معامله با هیچ متاعی نخواهند بود.

بسیاری از سیاسیون در مرکز استان که ده‌برآفتاب حق بزرگی بر گردن آن‌ها دارد در این مراسم حضور نداشتند و معلوم شد که ارزش‌ها برای بسیاری از این افراد بی‌معنا و مفهوم است حتی حضور در یادواره شهدای دهستانی که امروز بر تارک ایران در تقدیم آلاله‌های سرخ و گلگون‌کفن می‌درخشد.

باید واهمه حضور بسیاری از مسئولان و سیاسیون را از چپ و راست در این روز که متعلق به شهیدان بود در مجالی مناسب به تحلیل گذاشت.

انتهای پیام/2571/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول