اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ارتش مقتدر پشتوانه اقتدار ملی است

استاندار زنجان گفت: ارتش مقتدر و هدفمند پشتوانه اقتدار ملی محسوب می‌شود.

ارتش مقتدر پشتوانه اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به فداکاری نیروهای ارتش طی سال‌های جنگ و بعد از آن اظهار داشت: این نیرو ضمن ایفای نقش موثر در امنیت مرزهای کشور قدرت بازدارندگی هم دارد که بر کسی پوشیده نیست.

وی اعتقاد نیرو‌های ارتش به اندیشه‌های امام راحل را از نقاط قوت این نیرو اعلام و اضافه کرد: امام راحل در دوره پیروزی انقلاب با مدیریت ارتش را با مردم پیوند دادند که نمونه آن دعوت از آنها برای حضور و پیوستن به مردم بود.

استاندار زنجان وجود ارتش مقتدر و هدفمند را پشتوانه اقتدار ملی توصیف کرد و گفت: همراهی ارتش با برنامه‌های ملی از ضروریات محسوب می‌شود.

این مسئول ملت را پشتوانه ارتش اعلام کرد و بیان داشت: این پشتیبانی حافظ منافع ملی و تامین کننده امنیت مرزهای کشور است که نیروهای مسلح بدون شک قدردان این پشتوانه هستند

انصاری نیروهای مسلح را تامین کننده امنیت ملی عنوان کرد و بیان داشت: پیوند و همبستگی ملت و مردم به تامین امنیت ملی کمک می‌کند.

وی به عنوان رئیس شورای تامین استان زنجان از همه نیروهای مسلح برای تامین امنیت مردم تقدیر کرد.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان در این مراسم امام راحل را پشتوانه ارتش در روزهای نخست پیروزی دانست و اضافه کرد: در زمانی که ضد انقلاب داخل و خارج در صدد انحلال ارتش به بهانه‌های واهی بودند امام امت از اقتدار ارتش دفاع کرده و به استقرار آن کمک کردند.

امیر علی موسویان با بیان اینکه ارتش در آن زمان فقط یک حامی داشت، تاکید کرد: امام خمینی با پشتیبانی از ارتش روح تازه‌ای به این نیروی مردمی بخشید.

وی به جانفشانی‌های ارتش در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و اذعان داشت: ارتش نخستین شهید خود را در رفراندوم جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

فرمانده تیپ 216 زنجان به غائله کردستان اشاره و عنوان کرد: ارتش تعداد زیادی شهید در این اتفاق تقدیم انقلاب و ایران کرده است.

موسویان با اشاره به نقش ارتش در برهه‌های حساس بعد از انقلاب متذکر شد: اقتدار ارتش در موارد مایه مباهات است.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول