اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز تأکید کرد

خودداری از تکریم سلیقه‌ای معلمان قزوین

فرماندار شهرستان البرز بر لزوم خودداری از تکریم سلیقه‌ای معلمان استان در هفته گرامیداشت مقام معلم تأکید کرد.

خودداری از تکریم سلیقه‌ای معلمان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حسنپور عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در محل سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تا رسیدن به هدف و منزلتی که برای تکریم مقام معلم در نظر گرفته شده است، فاصله زیادی وجود دارد.

وی افزود: از زمان برگزاری نشست‌های پیشین شورای آموزش و پرورش استان، شهرستان البرز آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان اعلام کرده و برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

فرماندار البرز با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش در نظر دارد در صورت تصویب این شورا وظیفه تکریم معلمان هر پنج واحد آموزشی را به یکی از ادارات و دستگاه‌ها واگذار کند، ادامه داد: بهتر است پیش از انجام این کار سیاست‌گذاری‌هایی صورت گیرد تا در امر تکریم معلمان از سوی هر یک از ادارات، سلیقه‌ای عمل نشود؛ چرا که عملکرد سلیقه‌ای در این زمینه، انتقاداتی را از سوی معلمان در پی دارد.

حسنپور تصریح کرد: گاهی برخی از ادارات برای گرامیداشت یک اتفاق، به نصب بنرها و پیام‌هایی می‌پردازند که در این صورت حجم عمده‌ای از فشار کار بر عهده شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: به همین دلیل پیشنهاد می‌شود ادارات به جای پرداختن صرف به این کار، در زمان اعلام برنامه‌های مادی و معنوی خود برای گرامیداشت هفته معلم، به صورت متوازن پای کار بیایند.

در بخش دیگری از این نشست فرماندار بویین زهرا نیز طی سخنانی بیان کرد: جایگاه معلم رفیع، عظیم و ارزشمند است و پاسداشت آن نیاز به عزم و اداره ملی دارد.

احد احمدی با تاکید بر اینکه این تعظیم و ارزش گذاری باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: هفته معلم به تنهایی برای دستیابی به این هدف کافی نیست.

فرماندار بویین زهرا اضافه کرد: بهتر است اداراتی که قصد انجام اقداماتی در راستای گرامیداشت مقام معلم را در این هفته دارند، اعتباری را که برای انجام برنامه‌های خود در نظر گرفته‌اند مستقیم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

انتهای پیام/77011/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول