اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت مسجد مقدس جمکران تاکید کرد

لزوم جمع‌آوری اسناد و مطالب پیرامون مسجد جمکران

تولیت مسجد مقدس جمکران بر جمع‌آوری اسناد و مطالب موجود در ارتباط با این مسجد مقدس تاکید کرد.

لزوم جمع‌آوری اسناد و مطالب پیرامون مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام محمد شجاعیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی قم با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان دیدار و گفت‌و گو کرد.

شجاعیان هدف از این دیدار را ثبت خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان از وقایع انقلاب بیان کرد و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت خاطرات علما و بزرگان، برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با حضور در محضر علما و بزرگان خاطرات آنها را ثبت کنیم.

در ادامه دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با تمجید از ثبت خاطرات علما اظهار داشت: در قم چهره‌‌ها و شخصیت‌‌های بسیاری هستند که یقینا در متن بخش‌هایی از تاریخ انقلاب و نهضت امام خمینی(قدس سره) بوده‌اند که باید خاطرات این بزرگان ثبت و ضبط شود.

وی با اشاره به وجود مطالب بسیار درباره مسجد مقدس جمکران افزود: نخستین کسی که راجع به مسجد مقدس جمکران مطلب نوشته شیخ صدوق بوده که هزار سال پیش مطالبی را بیان کرده است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: اگر مطالب و اسناد تاریخی متقن پراکنده در ارتباط با مسجد مقدس جمکران جمع‌آوری شود می‌تواند در قالب موزه اسناد نمایش داده شود و تصویر دقیق‌تر و بهتری از مسجد مقدس جمکران معرفی شود.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول