اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

جهاد سازندگی تجربه ذی‌قیمتی در تحقق مدیریت جهادی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تشکیل جهاد سازندگی در کشورمان تجربه ذی‌قیمتی برای اجرای مدیریت جهادی است.

جهاد سازندگی تجربه ذی‌قیمتی در تحقق مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن انتظاری هروی اظهار داشت: مدیریت جهادی نیازمند مولفه‌هایی است و باید دارای ویژگی‌هایی باشد که می‌توان برای حصول نتیجه و دستیابی به یک مدل صحیح برای اجرای آن از شیوه فعالیت افراد در جهاد سازندگی بهره گرفت.

وی وقت‌گذاری، صرفه‌جویی و به کارگیری نیروهای شایسته را از ویژگی‌های جهاد سازندگی دانست و گفت: پرهیز از هزینه اضافی، انجام کار برای خدا و مردم و رسیدگی به امور ارباب‌رجوع از دیگر ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در عین حال مهم‌ترین موضوع در این خصوص بحث مشارکت مردم در مدیریت جهادی و به کارگیری آنان در اجرای امور است که بسترهای این مهم گرچه در شهرداری فراهم است، اما عزم جدی برای اجرای آن می‌طلبد.

انتظاری ادامه داد: برای مثال برخی از شهروندان از پرداخت عوارض به شهرداری خودداری می‌کنند که این امر به دلیل نبود اعتماد است و اگر موضوع مشارکت مردم در امور جدی انگاشته شود، اعتماد نیز ایجاد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: پیگیری و نظارت از مولفه‌های مهم مدیریت جهادی است که باید به جد دنبال شود و باید در عین حال که به زیرمجموعه خود اعتماد داریم و امور را به آن‌ها می‌سپاریم، از نظارت و رسیدگی غافل نشویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اذعان داشت: اینکه مردم مشاهده کنند مدیران از به کارگیری نزدیکان و وابستگان خود در امور خودداری کرده و با ساده‌زیستی و پرهیز از تجملات به دنبال گره‌گشایی از مشکلات هستند و بر انجام کار به نحو صحیح اصرار دارند، می‌تواند زمینه‌ساز جلب اعتماد عمومی شود و در تحقق اهداف مدیریت جهادی موثر واقع گردد.

انتهای پیام/2202/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول