اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد:

تجربیات پیشکسوتان ‌ارتش بهترین متد آموزشی برای نسل جوان است

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: تجربیات پیشکسوتان ‌ارتش بهترین متد آموزشی برای نسل جوان است.

تجربیات پیشکسوتان ‌ارتش بهترین متد آموزشی برای نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امیر غلامعلی‌میر ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان، مدیران و فرهنگیان آموزش و پرورش بروجرد در مدرسه دخترانه شاهد بروجرد، ضمن تبریک سالگرد روز ارتش اظهار داشت: تجربیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس پشتوانه‌ای ارزشمند است که امروز هیچکدام از ارتش‌های دنیا از این ارزش والا برخوردار نیستند.

به گفته وی، ارتش با ایجاد ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی با مردم یک عامل پایداری برای مردم است و این در واقع هدیه انقلاب و اسلام به مردم است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش به عنوان یک فرآیند بی‌نظیر انقلاب در منظر ولایت و مسئولان کشور محسوب می‌شود که باید برای بالا بردن توان امنیتی کشور و آبرومند کردن ملت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

این فرمانده نظامی ادامه داد: دشمنان ایران می‌دانند که ارتش در کشور مایه ایستادگی و اقتدار ملت است و در واقع اراده مستحکم نیروهای مسلح، ایمان به پروردگار و اسلام است، به همین دلیل می‌خواهند تا غیرت را از این کشور بگیرند که البته به هیچ وجه نمی‌توانند به این آرزوی خود دست یابند.

میر گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان از برنامه‌های ارتش است و امیدواریم با در کنار هم قرار دادن نسل جنگ و فرماندهان جوان بتوانیم بهترین متدهای آموزشی و عملی را پیاده کنیم.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد افزود: دشمنان به دنبال انحلال ارتش بودند که خوشبختانه نتوانستند و وجود ارتش در این چند ساله توانسته اقتدار نظام را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: وجود ارتش باعث شد، تا در سال‌های جنگ، شهدای پرافتخاری همچون صیاد شیرازی به وجود آیند که هم اکنون برای ملت ایران به عنوان اسطوره محسوب می‌شوند.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد یادآور شد: در زمان صلح، بهترین دفاع ارتقای سطح آمادگی رزمی است و ارتش با اقتدار به عنوان عنصری با ارزش انقلاب با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند وفاق ملی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول