اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا:

شهدا برکت‌های الهی بودند/یاد شهدا برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی راهگشا است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با بیان اینکه شهدا برکت‌های الهی بودند، گفت: یاد شهدا برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی راهگشا است.

شهدا برکت‌های الهی بودند/یاد شهدا برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی راهگشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین باقر تاجیک بعدازظهر امروز در دیدار با خانواده روحانی شهید حسین کاشانی و شهید محمد کاشانی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا وظیفه شرعی ما است و ما باید در این دیدارها برای اداره راه و ماموریت خود در جهت بهتر عمل کردن درس بگیریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا ادامه داد: شهدا برکت الهی برای ما بوده‌اند و چه دیداری بهتر از دیدار با خانواده شهداست.

وی ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا، آرزوی سلامتی برای پدر و مادر شهدا کرد و عنوان داشت: شهیدان نزد خدا روزی می‌گیرند و در پیشگاه الهی میهمان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، پیروزی‌های اخیر در مذاکرات هسته‌ای را حاصل خون شهیدان و یاد آنان را قوت‌دهنده و راهگشا برای تیم مذاکره‌کننده ایرانی دانست و اضافه کرد: همه این پیروزی‌ها حاصل جانفشانی شهداست.

تاجیک با قدردانی از صبر و استقامت مادران شهدا، گفت: اجر این عزیزان در درگاه خداوند کمتر از اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر اینکه یک وظیفه ذاتی بوده، بلکه برای ما یک نعمت و سعادت الهی محسوب می‌شود و باید همواره وصیت شهدا را که توصیه و عمل به فرامین الهی و رهبری است را به یاد داشته باشیم، چراکه ولایت فقیه، ولایت انبیاست.

به گزارش فارس؛ حسن درویشی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، حجت‌الاسلام باقر تاجیک، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، رضا زندی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا به منظور تجلیل از مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس با خانواده روحانی شهید حسین کاشانی و شهید محمد کاشانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول