اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیروس مقدم خواستار شد

ادامه مسیر حفاظت از محیط زیست توسط کارگردانان صدا و سیما

کارگردان سریال پایتخت گفت: امیدوارم که مسیر فرهنگ‏‌سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست توسط سایر همکارانم، مسئولان و کارکنان صدا و سیما ادامه پیدا کند.

ادامه مسیر حفاظت از محیط زیست توسط کارگردانان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیروس مقدم ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‏‌های اجرای طرح مسیر سبز- ساحل پاک در شهرستان دماوند که با حضور مسئولان محیط زیست، فرماندار دماوند، رئیس دادگستری و قضات این شهرستان و محیط بانان برگزار شد، اظهار کرد: سریال پایتخت 3 اگر کار موفقی بود به این خاطر است که یک کار تیمی و جمعی بود و همه عوامل و دست‌‏اندرکاران در آن سهیم بوده‌‏اند.

وی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و دست‌‏اندرکاران سریال پایتخت در این مراسم اضافه کرد: این سریال به واسطه زحمات شبانه‏‌روزی این عزیزان به یک کار موفق تبدیل شده است.

کارگردان سریال پایتخت افزود: چون احساس می‌‏کنم مدیران زیادی در این مراسم حضور دارند، به چند نکته اشاره می‌‏کنم که البته می‏‌دانم همه آنها به این نکات واقفند.

مقدم ادامه داد: ممکن است قوانین زیادی نوشته شده باشد، اما اجرای صحیح و دقیق قوانین به مدیران شجاع و دوستان و یاران فهیم نیازمند است.

وی با بیان اینکه همان طور که اگر کمک مدیران صدا و سیما نبود، چنین روزی به وجود نمی‌‏آمد که ما امروز در خدمت شما باشیم، افزود: برای حفاظت و نگهداری از محیط زیست و برای تبدیل ناهنجاری‏‌ها به هنجارها به سعه‏‌صدر نیاز داریم.

مقدم با بیان اینکه نطفه توجه به بحث محیط زیست در سریال پایتخت 2 زده شد، گفت: روزی نبود که در روزنامه‏‌ها و رسانه‏‌ها مطلبی در زمینه آسیب به محیط زیست نخوانیم و به همین علت تیم محسن تنابنده و سایر نویسندگان این طور احساس کردند که سریال پایتخت 3 به نحوی نوشته شود که در آن به محیط زیست توجه بیشتری شود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله محیط بانان به خاطر نقش کمدی بهبود فریبا در سریال پایتخت، ادامه داد: پایتخت، یک سریال کمدی بود که البته باید توجه داشت که کار کمدی با ایجاد فضای شوخی و خنده در نهایت تاثیر خوبی از خود بر جای می‌‏گذارد.

کارگردان سریال پایتخت گفت: بعد از ساخت این سریال یک روز وقتی می‏‌خواستم یک چوب کبریت را از داخل خوردو به بیرون بیاندازم، پسر 12 ساله‏‌ام از این کار من جلوگیری کرد و به من گفت که شما که خودت این سریال را در زمینه حفاظت از محیط زیست ساخته‌‏ای، نباید این کار اشتباه را انجام دهی.

مقدم ضمن قدردانی از تمام مسئولان و حاضران در این جلسه خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مسیر و ساخت فیلم در زمینه حفاظت از محیط زیست توسط همکارانم ادامه پیدا کند.

در این مراسم هنرمندان و عوامل سریال پایتخت 3 از جمله علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهران‏فر و مهران احمدی، الهام غفوری و مدیر شبک یک سیما حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول