اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک سال از استعفای مدیر پیشین

مدیر حوزه هنری کاشان معرفی شد

مدیر حوزه هنری کاشان بعد از یک سال از استعفای مدیر پیشین این حوزه و سرپرستی مدیر سینمای این شهرستان با حضور مدیر حوزه هنری استان اصفهان و مسئولان شهرستان کاشان طی مراسمی معرفی شد.

مدیر حوزه هنری کاشان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به وقفه طولانی پس از استعفای مدیر حوزه هنری پیشین تا انتخاب مدیر جدید اظهار داشت: امیدواریم مدیر حوزه هنری که خود جزء هنرمندان است با همکاری و همراهی دیگر عزیزان بتواند عقب‌ماندگی و وقفه پیش آمده را جبران کند و اقدامات قابل توجهی را در این حوزه شاهد باشیم.

علیرضا جوادی مقارن شدن این انتصاب در سالی که به نام فرهنگ نامیده شده است را نیازمند مدیریت جهادی و عزم ملی و همگانی در این بخش دانست و بیان داشت: کاشان خطه‌ای هنرخیز و هنرپرور است که جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و باید برای تحقق جایگاه واقعی هنر در کاشان از مباحث اسلامی، دینی، قرآنی و روایی آشنایی لازم را به دست آورد.

وی هنرمندان را سرآمد معرفت مردم جامعه خواند و تصریح کرد: روحیات و طراوت اخلاقی هنرمندان با دیگر اقشار جامعه بسیار متفاوت است و از زاویه و منظری خاص به اتفاقات پیرامون خود می‌نگرند و با استفاده از ابزار هنری خود مطالب و ایده‌هایشان را به مخاطب ارائه می‌کنند.

به گفته وی هنر اسلامی ترکیبی از جذابیت‌های ظاهری و محتوای اسلامی است که به بعد اسلامی آن باید توجه بیشتری شود.

مدیر پیشین حوزه هنری کاشان نیز در این مراسم با اشاره به تأسیس این حوزه در سال 87 اظهار داشت: برنامه‌های این مرکز طی مدت فعالیت خود در سه حوزه تأسیس، راه‌اندازی و تثبیت اجرا شده است.

وی از در اختیار قرار دادن خانه تاریخی رزاقیان توسط میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان به حوزه هنری کاشان به عنوان مهمترین فعالیت خود اشاره و خاطرنشان کرد: با جذب مبلغی حدود 2 میلیارد ریال کار بازسازی و بهسازی این خانه تاریخی آغاز شد که برای تکمیل آن اعتبارات بیشتری نیازمند است.

این فعال فرهنگی محدودیت امکانات و نیروی انسانی را از مشکلات حوزه هنری کاشان دانست و افزود: در 70 درصد از فعالیت‌های این حوزه از جوانان در کنار پیشکسوتان و اساتید هنر استفاده کرده‌ایم که امیدوارم مدیر بعدی در این مسیر موفق باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از محمد قنبری مدیر پیشین حوزه هنری کاشان تقدیر شد و محمد قاسم‌زاده به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/63010/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول