اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر مهاباد خبر داد

اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته کارگر در مهاباد

دبیر اجرایی خانه کارگر مهاباد از اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته کارگر در مهاباد خبر داد.

اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته کارگر در مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد سعید مصطفی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته کارگر در مهاباد با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته، پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، از برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته کارگر امسال خبر داد و افزود: امسال تمام تشکل‌های کارگری استان برنامه‌محوری برای این هفته در نظر گرفته‌اند.

وی ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند کارگر در جامعه، گفت: کارگر موتور تحرک جامعه بوده و از منابع ارزشمند انسانی در دستگاه‌های اجرایی و صنایع تولیدی محسوب می‌شود. 

مصطفی‌نژاد از مشارکت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اداره کل کار و امور اجتماعی، بسیج کارگران و خانه کارگر استان در برگزاری برنامه‌های هفته کارگر خبر داد و افزود: جامعه کارگری با حضور فعال خود در تمامی صحنه‌ها، پشتیبان انقلاب بوده و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه فعالیت می‌کنند.

وی حضور کارگران در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار جمعی از کارگران مهاباد با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، شرکت جمعی در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مهاباد و دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری مهاباد با استاندار استان و فرماندار مهاباد نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در مهاباد اعلام شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مهاباد تجلیل از کارگران جانباز و ایثارگر شاغل در بنگاه‌های اقتصادی و عیادت و دیدار از کارگران بیمار را از دیگر برنامه‌های این هفته در مهاباد اعلام کرد و افزود: مسابقات قرآنی و ورزشی متعددی نیز بین کارگران مهابادی برگزار می‌شود.     

مصطفی‌نژاد همچنین در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها، گفت: باید برای تحقق شعار امسال بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول