اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تفکرات لیبرالی در حاشیه دولت دیده می‎شود‌/مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ‌بنابر فرموده مقام معظم رهبری با بیان اینکه ‌امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار گرفته‎ایم، گفت: ‌مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند.

تفکرات لیبرالی در حاشیه دولت دیده می‎شود‌/مسئولان جنگ اقتصادی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار داشت: واگذاری مسئولیت هیچ‎گاه به معنی سلب مسئولیت نیست و یک مومن واقعی در تمام عرصه‎ها همیشه خود را نسبت به مسائل پیرامون خود مسئول می‎داند.

وی ادامه داد: امروز که قرار است فرمانده جدیدی را معرفی کنیم به معنی از بین رفتن مسئولیت فرد قبلی نیست و وی نیز همچنان با قدرت در لباس ایمان و روحیه پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه خدمت حاضر است اما در محیط نظامی به هر حال باید فردی با قبول مسئولیت و ارشد بودن، پاسخگوی مسئول بالاتر باشد.

بابایی بیان کرد: هر فرماندهی در هر جایگاهی برای فراهم شدن شرایط برای فرمانده دیگر تلاش می‎کند و این تلاش‎ها و دستاوردها توسط فرمانده بعدی ادامه‎دار خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شعار سال و تاکید‎ات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته در حوزه فرهنگ و اقتصاد خاطرنشان کرد: گاهی زمان‎ها وقتی موضوعی بارها گفته می‎شود برای برخی افراد تکراری می‎شود و این موضوع برای دولت زمان 8 سال دفاع مقدس نیز رخ داد و جنگ برای آنها عادی شده بود و بی‎خیال نسبت به مسائل برخورد می‎کردند و بلاهایی بر سر مردم آمد.

بابایی تاکید کرد: امروز نیز به فرموده مقام معظم رهبری ما در جنگ اقتصادی قرار گرفته‎ایم و دشمن با تمام قوا به ما حمله کرده است.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در سال 1391 در حرم امام رضا(ع) افزود: ما همان زمان می‎گفتیم ما جنگ را در پیش داریم و بسیار حرف‎های دیگر زدیم، هشدارها دادیم، گفتیم و کسی توجه نکرد، به هوشیاری مسئولان انتقاد کردیم اما آنها آنقدر خواب بودند که گویی انتقادهای تند ما را هم نمی‎شنیدند.

بابایی تاکید کرد: دشمن از ابتدای دشمنی خود با نظام و انقلاب نه تنها ذره‎ای کوتاه نیامده بلکه با قوای بیشتری در این روزها وارد عرصه شده و به میدان آمده است و جنگ امروز اگر جنگ نظامی نیست خود دشمن هم می‌داند و اعتراف کرده که از طریق جنگ نظامی نمی‎تواند بر نظام اسلامی ایران غلبه کند و باید آرام آرام و با جنگ‎های نرم و کوتاه به مصاف ایران اسلامی بیاید.

امروز تفکرات لیبرالی در دولت دیده می‎شود‌

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار گرفته‎ایم و دشمن در هر جنگ برای نابودی پای به میدان می‎گذارد.

بابایی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس هم برخی افراد به‎خصوص نهضت آزادی این زمزمه را به راه انداختند که چون امام خمینی (ره) موضوع صدور انقلاب را بیان کردند دشمن را تحریک کرده و آنها با ما وارد جنگ شده‎اند که این نوعی از تفکرات لیبرالی بود که بیان می‎شد.

وی اضافه کرد: امروز نیز این تفکرات لیبرالی در دولت دیده می‎شود که منشأ آن در 50 سال اخیر در نهضت آزادی بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز جنگ اقتصادی به ما تحمیل شده و می‎خواهند ما را نابود کنند؛ دشمن در پشت دروازه‎های شهر آمده، در کوچه و خیابان آمده، چه باید کرد؟ دعوای سیاسی با هم می‎کنیم و به فکر تعویض آبدارچی هستیم.

بابایی افزود: مقام معظم رهبری جهادگران در عرصه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی را مقدس می‎خوانند و این جهاد را جهاد مقدس می‎دانند و این نشان از اهمیت موضوع است.

وی گفت: من به جوانان بسیجی از طریق شبکه شباب پیغام را دادم و امروز هم می‌گویم اگر آرزو داشتید در 8 سال دفاع مقدس در راه خدا و برای نظام اسلامی و گوش به فرمان رهبر خود جهاد کنید امروز این جنگ اقتصادی همان دفاع مقدس 8 سال جنگ با دشمن بعثی است.

بابایی متذکر شد: ما باید علاوه بر اینکه در عرصه عمل وارد می‎شویم باید از مسئولان نیز مطالبه‎گری را داشته باشیم و از آنها انتقاد کنیم و بخواهیم وارد عرصه عمل شوند اما این انتقاد نباید با توهین همراه باشد.

وی در پایان ابراز داشت: در مسیر جهاد اقتصادی هرگاه دیدید که آئین‎نامه و یا قانون و یا فردی مانع پیشرفت است باید انتقاد کنید و به مسئولان بالاتر گزارش دهید و محترمانه آن مسئول باید توجیه شود که ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و این جنگ شوخی نیست؛ امروز ما در جنگ قرار داریم و همراه پدآفند و دفاع باید حمله و تسخیر خط دشمن را هم همزمان انجام دهیم.

انتهای پیام/83004/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول