اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اعزام 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان در مناسبت‌های گوناگون اعزام شده‌اند.

اعزام 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان

فضایل بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، 70 مبلغ توسط اداره کل تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 20 نفر از مبلغان مورد اعزام در هفته زن غیر بومی هستند و از تبلیغات اسلامی قم در استان حضور می‌یابند، تصریح کرد: بقیه مبلغان بومی هستند.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات آمار دقیقی از تعداد مبلغان اعزامی در دست نیست، اضافه کرد: در ایام فاطمیه نیز 150 نفر مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

بیات با اشاره به اینکه در طول ایام سال در مناسبت‌های مختلفی شامل مراسم اعتکاف، اوقات فراغت، ماه رمضان، ماه محرم و صفر، رحلت امام راحل (ره) و .... مبلغان به نقاط مختلفی اعزام می‌شوند، بیان داشت: سال گذشته 3 هزار و 158 مبلغ در استان زنجان در مناسبت‌های مختلف اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه 770 نفر از مبلغان اعزام شده در استان زنجان غیر بومی بودند، ادامه داد: 2 هزار و 388 نفر از مبلغان اعزام شده در سال گذشته نیز بومی بوده‌اند.

وی یادآور شد: به مناسبت مراسم اعتکاف نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین 40 تا 50 مبلغ به نقاط مختلف استان زنجان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول