اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد صحنه مطرح کرد

کمک بیش از 465 میلیون ریالی مردم صحنه به کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی صحنه از اعطای کمک بیش از 465 میلیون ریالی مردم شهرستان صحنه به کمیته امداد خبر داد.

کمک بیش از 465 میلیون ریالی مردم صحنه به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، وحید ارم‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار شهرستان صحنه در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری بالغ بر 465 میلیون و 860 هزار ریال به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر این کمک‌ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بوده، ابراز داشت: مردم این شهرستان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، حضوری گسترده در مراکز جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی صحنه با تاکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها و نیکوکــاری موجب تقویت حس نوع دوستــی، اعتقادات معنوی و فرهنگ انفاق در بین دانش‌آموزان می‌شود، گفت: این اقدام روحیه همدلی دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

ارم‌آبادی تصریح کرد: در این راستا تعداد پنج هزار و 581 قلک و پاکت در بین دانش‌آموزان توزیع شد و کمک‌های جمع‌آوری شده بالغ بر 88 میلیون و 336 هزار ریال بوده که برای دانش‌آموزان نیازمند مصرف شده است. 

به گفته این مسئول، برای زدودن چهره فقر از جامعه و شهرستان، اخذ کمک‌های مردمی و مشارکتی در راستای تحقق اهداف کمیته امداد این شهرستان ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول