اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

مبارزه با مواد مخدر عزم ملی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

مبارزه با مواد مخدر عزم ملی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک اظهار کرد: همگانی کردن امر مبارزه با مواد مخدر نیازمند حضور و مشارکت تمامی دستگاه‌ها، نهادها و به‌ویژه مردم است.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر یک حرکت جهادگونه را می‌طلبد، افزود: یکی از مهم‌ترین تهدیدها که جامعه را مورد هدف قرار داده مسئله مواد مخدر است که برای مقابله با این پدیده شوم تنها مبارزه فیزیکی جوابگو نخواهد بود و برای ایمن‌سازی جامعه و مهار اعتیاد باید یک مبارزه همه‌جانبه داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک با اشاره به آسیب‏‌ها و مضرات مواد مخدر و اقدامات پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی توسط ادارات ذیربط و اجرای برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نمایشگاه‌هایی از معضلات و مضرات مواد مخدر برای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد در بین مردم می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی تاکید کرد: بحث آموزش و مبارزه با مواد مخدر به شکل عملی مطرح و اجرایی شود و از حالت شعاری خارج شود.

فرماندار قرچک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مواد مخدر و غرق کردن نسل جوان در فسادهای گوناگون و اعتیاد به مواد مخدر توسط استعمار و استکبار اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی سعی دارد از طریق مواد مخدر اهداف شوم خود را در کشور اجرایی و جوانان ما را آلوده به این بلای خانمان‌سوز کند و مبارزه با مواد مخدر عزم ملی تمامی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

صادقی در ارتباط با جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک‌ از دستگاه‌های کلیدی در حوزه‌ مقابله با مواد مخدر، بسیار اثرگذار و کارساز است.

وی با اشاره به اینکه برای مبارزه و مقابله با این معضل اجتماعی در وهله نخست باید کارهای فرهنگی در راستای پیشگیری انجام دهیم، ادامه داد: پدیده اعتیاد ارتباط مستقیم با مسائل اجتماعی در جامعه دارد و اولویت اول ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است و باید برنامه‌ریزی دقیق در این راستا صورت گیرد.

فرماندار قرچک از انفرادی عمل کردن و بخشی نگاه کردن دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر انتقاد و تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های حقوقی و قضایی، بهزیستی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و به مبارزه با این بلای خانمان‌سوز بپردازند.

صادقی به حضور به موقع اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک در جلسات این ستاد تاکید کرد و گفت: باید هماهنگی و همکاری‏‌های لازم بین دستگاه‏‌های اجرایی برای امن کردن جامعه از افرادی که می‏‌خواهند در این عرصه خانمان‏‌سوز فعالیت کنند، ایجاد شود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک با حضور علی صادقی فرماندار، روانبخش فلاح رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، احمد احمدی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک و دیگر اعضا در قرچک برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول