اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان:

دشمن فرهنگ غنی اسلام را نشانه گرفته است

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان گفت: امروز دشمنان فرهنگ غنی و اسلام ناب محمدی ما را نشانه گرفته‌اند و برای حذف این مهم دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند.

دشمن فرهنگ غنی اسلام را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل عبداللهی صبح امروز در مراسم انس با قرآن که در حسینه پادگان با حضور جمعی از قاریان برجسته استان برگزار شد اظهار داشت: دشمنان اسلام امروزه فرهنگ اسلامی ما را نشانه گرفته و می‌خواهند فرهنگ فاسد غرب را جایگزین آن کنند.

وی افزود: دشمنان با فرهنگ فاسد خود می‌خواهند کانون خانواده‌ها را سست کرده و برای رسیدن به هدف خود از هر ترفند و توطئه‌ای استفاده می‌کنند.

عبداللهی تصریح کرد: پناه بردن خانواده‌ها به کلام خدا و انس گرفتن با قرآن کریم بهترین راه مقابله با دشمنان و خنثی‌سازی نقشه‌های آنان است.

این مسئول ادامه داد: قرائت آیات قرآن و عمل کردن به دستورات خدا راه ایستادگی و مقاومت در مقابل تزریقات ضد فرهنگی دشمنان است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان خاطرنشان کرد: با وجود هجمه روزافزون دشمن و تبلیغات سوء آنان علیه ایران و فرهنگ اسلامی هنوز رویکرد مردم نسبت به دین مبین اسلام تغییر نکرده و پیروان دین اسلام روز به روز در جهان افزایش می‌یابند.

عبداللهی با بیان اینکه هیچ فرهنگی به پیشرفتگی فرهنگ ناب اسلام نیست، اضافه کرد: دین اسلام دین کاملی است و به همه ابعاد زندگی بشر توجه کامل دارد.

وی ابراز داشت: فرهنگ غنی اسلام به عدالت‌خواهی، شجاعت، مبارزه با ظلم و ستم و مبارزه با استکبار توجه ویژه دارد.

وی در پایان متذکر شد: نقش مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به ویژه در برنامه‌های فرهنگی امری ضروری است.

گفتنی‌است؛ در پایان این مراسم به پنج نفر از حافظان قرآن و برندگان مسابقه به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

در بخش حافظان قرآن کریم: علی سعادت، امیر هاشمی و مجتبی اصغریان و در بخش حدیث نیز سید حیدر حسینی، هیبت‌الله حسنی، مهدی کوهنورد، قاسم خدایاری و  رامین راستی هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

انتهای پیام/79001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول