اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری کودکان خبر داد

ورود 15هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات کودک

معاون تولید کانون پرورش فکری گفت: بیش از 15 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات کودک ارسال شد که از این میان 9 هزار اثر انتخاب شده است.

ورود 15هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، مهدی باقری در بازدید از فعالیت‌های دبیرخانه این جشنواره بزرگ سراسری اظهار داشت: ورود مازندران به جشنواره مطبوعات کودک شجاعانه بوده است.

معاون تولید کانون پرورش فکری ادامه داد: اقدام کانون پرورش فکری مازندران در برگزاری جشنواره مطبوعات کودک بسیار بزرگ، عمیق و ماندگار است.

باقری با اهمیت برگزاری جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان به عنوان یک رویداد فرهنگی موثر در حوزه کودک و نوجوان تصریح کرد: ورود اداره کل کانون پرورش فکری مازندران به این جشنواره شجاعانه بوده و امید است با پیگیری‌ها و فعالیت‌هایی که تاکنون صورت پذیرفته این جشنواره به نحو مطلوب برگزار شود.

معاون تولید کانون پرورش فکری با بیان اهداف اساسی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: حمایت از پدیدآورندگان آثار در حوزه کودک و نوجوان و شناسایی و تشویق آنان در جهت تولید آثار فاخر از مهمترین رویکردهای برگزاری این جشنواره است.

این مسئول فرهنگی افزود: بیش از 15 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان 9 هزار اثر انتخاب شده و از این مجموع نیز یک‌هزار و 808 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرده تا نهایتا در روز اختتامیه برگزیدگان نهایی جشنواره مورد تقدیر قرار گیرند.

به گزارش فارس، یازدهمین جشنواره و نمایشگاه ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان نخستین روز اردیبهشت ماه امسال به مدت چهار روز به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول