اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج پیشوا خبر داد

تدوین برنامه‌های هفته زن پیشوا با رویکرد گسترش فرهنگ و سیره فاطمی

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن شهرستان پیشوا با رویکرد گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان و ... تدوین شده است.

تدوین برنامه‌های هفته زن پیشوا با رویکرد گسترش فرهنگ و سیره فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، لیلی چهاردلی در جلسه گرامیداشت میلاد حضرت زهرا سلام‌الله و روز زن با تبریک این روز اظهار داشت: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در سال جدید با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، باید برای ترویج صحیح فرهنگ فاطمی گام برداریم.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله در جهان اسلام از جایگاه و منزلت بسیار والا و خاصی برخوردار است آن بانوی بزرگوار باعث شده تا زنان کشورمان ایشان را الگوی خود قرار داده به‌طوری که در همه عرصه‌ها، فاطمه‌‌وار حضوری فعال دارند.

چهاردلی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن گفت: در سه حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان پیشوا همایش بزرگ تجلیل از مقام زن با حضور بانوان و دختران بسیجی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشن بزرگی به همت بسیج حوزه علمیه خواهران شهرستان پیشوا و خواهران بسیجی واحد فرهنگی نماز جمعه شهرستان و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام‌الله در سالن سرمد شهرستان برگزار می‌شود.

 چهاردلی گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان، انعکاس دستاوردهای زنان بعد از پیروزی انقلاب را مهم‌ترین اهداف برگزارکننده‌های این جشن عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان از علاقمندان خواست تا در این مراسم باشکوه که راس ساعت 9:30 صبح روز شنبه سی‌ام فروردین در سالن سرمد با سخنرانی جعفر کاظمی رئیس اداره و فرهنگ ارشاد شهرستان ورامین می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/2462/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول