اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده خبر داد

فعالیت 87 پایگاه در خدابنده برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها

معاون فرماندار خدابنده از فعالیت 87 پایگاه در خدابنده برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

فعالیت 87 پایگاه در خدابنده برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها

راحله میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از آغاز ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها تاکنون مشکلی در اجرای این طرح به وجود نیامده است، اظهار داشت: اندک مشکلات بروز کرده در روز نخست ثبت‌نام هم ظهر همان روز حل شده است.

وی از فعالیت 68 دفتر روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و اضافه کرد: هشت دفتر پیشخوان دولت هم در امر ثبت‌نام یارانه‌ها فعالیت می‌کنند.

معاون فرماندار خدابنده تعداد پایگاه‌های بهزیستی فعال در ثبت‌نام یارانه‌ها را هفت پایگاه اعلام کرد و ابراز داشت: چهار مرکز کمیته امداد امام خمینی هم در این رابطه فعالیت می‌کنند.

قائم مقام فرماندار در طرح هدفمندی یارانه‌های شهرستان خدابنده از مجهز بودن 10 مرکز روستایی به اینترنت پرسرعت در سطح شهرستان خدابنده خبر داد و ادامه داد: مردم این شهرستان خود نیز اقدام به ثبت‌نام از طریق سیستم‌های رایانه‌ای شخصی می‌کنند.

میرزایی مجموع پایگاه‌های دایر شده برای ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها 87 پایگاه اعلام کرد و گفت: این پایگاه‌ها بدون کمترین مشکل در حال انجام وظایف خود هستند.

وی با اشاره به اینکه پست مرکزی شهرستان خدابنده هم ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها را انجام می‌دهند، افزود: ثبت‌نام این مرکز بدون توجه به کدهای اعلام شده انجام می‌شود.

معاون فرماندار خدابنده تاکید کرد: تاکنون هیچ مورد نارضایتی از ثبت‌نام‌ طرح هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان گزارش نشده است.

قائم مقام فرماندار در طرح هدفمندی یارانه‌های شهرستان خدابنده با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان تاکید کرد: در جلسات برگزار شده مقرر شده است تا امکانات لازم برای ثبت‌نام کارکنان در این دستگاه‌ها فراهم شود.

میرزایی با اشاره به دریافت هزینه برای ثبت‌نام در پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای متقاضیان دریافت یارانه از مراجعان افزود: کنترل‌های لازم برای عدم بروز تخلف در این حوزه هم با وسواس انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول