اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

فرهنگ فاطمی به عنوان سیره الگویی به جامعه معرفی شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت:‌ فرهنگ فاطمی باید با الهام از سیره شایسته عفاف و حجاب و همچنین رفتار حسنه بزرگ بانوی اسلام به نسل امروز معرفی شده و بیش از گذشته تبیین شود.

فرهنگ فاطمی به عنوان سیره الگویی به جامعه معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته زن در اردبیل اظهار داشت: ما باید شاخصه‌های رفتاری و زندگی عزتمندانه حضرت زهرا (س) را به همه معرفی کنیم تا با الگوگیری از این سیره و سلوک بتوان مشکلات و نارسایی‌های اخلاقی و رفتاری را در جامعه اصلاح کنیم.

وی تصریح کرد: امروز زنان ما به عصمت، طهارت و عفت بزرگ بانوی اسلام افتخار می‌کنند که همواره در زندگی سعی کرد تا در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و پشتیبان ولایت و همسر عزتمند خود باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند که فاطمه سرور زنان جهانیان است و این بانوی بزرگوار اسلام برای تمام بشریت الگوست و ما باید از این الگویی که خداوند برای ما به عنوان یک هدیه و نعمت فرستاده بهره بگیریم.

مشهوری‌نظری اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز ولادت حضرت فاطمه (س) و با هدف تعمیق و ترویج ارزش‌های فرهنگ فاطمی و بسترسازی جهت معرفی الگوی زن مسلمان، ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) با حضور سادات جلیل‌القدر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول یادآور شد: این برنامه‌ها از شب میلاد آن حضرت با حضور مسئولان استانی و عموم مردم دارالارشاد استان اردبیل در بقاع متبرکه شاخص استان شروع می‌شود.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول