اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان خدابنده:

100 روستای شهرستان خدابنده بدون طرح هادی مانده است

رئیس بنیاد مسکن شهرستان خدابنده گفت: 100 روستای شهرستان خدابنده بدون طرح هادی مانده است.

100 روستای شهرستان خدابنده بدون طرح هادی مانده است

علیرضا مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان طرح‌های بنیاد مسکن را به صورت دو بخشی عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها به صورت تهیه طرح هادی و اجرای طرح هادی در دسترس است.

وی از به پایان رسیدن تهیه طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال‌جاری خبر داد و افزود: اجرای طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار که طبق آمار 174 روستا را شامل می‌شود و در 74 روستا اجرای طرح هادی انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان خدابنده با بیان اینکه در 100 روستا نیز به دلیل کمبود اعتبارات هنوز مرحله اجرای طرح هادی اجرا نشده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح‌ها با توجه به برنامه‌های دولت و کمبود اعتبارات عمرانی زمان‌بر باشد.

این مقام مسئول از مراقبت‌های نادرست برخی از روستاییان از طرح‌های هادی اجرا شده گلایه کرد و گفت: کمبود فرهنگ‌سازی‌ صحیح در روستاها باعث شده است که طرح‌های هادی در سال‌های گذشته از بین بروند.

مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر جابه‌جایی تیرهای برق که منجر به تصادفات شدید موتورسیکلت‌ها می‌شود، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات فقط می‌توانیم در مسیرهایی که طرح در حال اجراست جابه‌جایی تیرهای برق را داشته باشیم اما در زمینه جابه‌جایی تیرهای برق به مشارکت مردمی نیز احتیاج داریم.

مقدم اشاره‌ای به گزارشات سند روستایی کرد و افزود: در کل شهرستان تاکنون 3 هزار و 500 جلد سند روستایی که به تصویب رسیده‌اند وجود دارند و بنیاد مسکن آمادگی این را دارد که در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها بتواند سند صادر کند.

وی به کمبود فضاهای سبز و پارک کودکان اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن در تهیه طرح هادی، فضای سبز و پارک کودکان را در نظر گرفته‌ است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان خدابنده از کمبود اعتبارات بنیاد مسکن گفت و همکاری مردم و مسئولان شهری را برای ساخت واحدهای مسکونی با قیمتی مناسب خواستار شد.

انتهای پیام/2308/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول