اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی با هدف استفاده بهینه از توانمندی و همکاری فرهنگیان استان به زودی افتتاح می‌شود.

پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد حسینی عصر امروز در جمع اعضای ستاد اجرایی راه‌اندازی پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در جهت استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی با هدف استفاده بهینه از توانمندی و همکاری فرهنگیان سراسر استان در جهت بهره‌برداری مطلوب از ظرفیت‌های موجود آموزش و پرورش با همفکری و استفاده از خرد جمعی به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: پارلمان فرهنگیان فرصت و زمینه مناسبی برای ارائه ایده‌های معلمان در سطح مدارس و مناطق آموزش و پرورش است و بسیاری از مسائل مرتبط با فرهنگیان با حضور نمایندگان منتخب آنان می‌تواند در این پارلمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

سعید صالح، مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به راه‌اندازی پارلمان فرهنگیان در فضای مجازی گفت: پارلمان مجازی فرهنگیان خراسان رضوی در دهه فجر گذشته راه‌اندازی شده و پوشش اطلاعات بیش از 140 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته استان به عنوان اعضای این پارلمان در مراحل ابتدایی کار انجام شد که تاکنون بیش از 12 هزار و 500 نفر از فرهنگیان سراسر استان با مراجعه به سایت وارد پنل کاربری خود شده و 7 هزار و 200 نفر نیز با تکمیل اطلاعات در بحث‌های مطرح شده در پارلمان شرکت کرده و نظرات خود را ارائه کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی پارلمان مجازی فرهنگیان خراسان رضوی ایجاد تالار گفت‌وگوی مناطق و امکان ایجاد صفحه شخصی را از امکانات جدید این سایت عنوان کرد که در دسترس فرهنگیان خراسان رضوی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول