اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده خرم‌آباد:

ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای کشور است

فرمانده لشگر 84 پیاده استان لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای کشور است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر مهدی مددی ظهر امروز در دیدار کارکنان لشگر 84 خرم‌آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت مقام معظم رهبری در آمادگی کامل به ‌سر می‌برد و این نیروهای جان بر کف، صدیق و هوشمند آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش امروز در عین حال در زمینه مباحث فرهنگی در بین نیروهای نظامی کشور سرآمد هستند، ادامه داد: این امر نشان از ایمان و شجاعت کارکنان ارتش دارد.

فرمانده لشگر 84 پیاده استان لرستان خاطرنشان کرد: ارتش ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس در مقابله جانفشانی کرد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

این مسئول تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 49 هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

فرمانده لشگر 84 پیاده استان لرستان عنوان کرد: در همین دوران 170 هزار جانباز و 25 هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده لشگر 84 پیاده استان لرستان با بیان اینکه ارتش برخاسته از متن مردم بود و تاب بی‌عدالتی‌های رژیم طاغوت را نداشته است، اضافه کرد: ارتش رژیم منحوس پهلوی با دارا بودن بیش از 50 هزار مستشار و تعدادی ژاندارم برای حفظ منابع خود در کشور حریف اراده ملت و ارتش به پاخاسته آن زمان نشد و با وجود تلاش‌های فراوان در نهایت با پیوستن ارتش به مردم رژیم طاغوت سرنگون شد.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام صحنه‌های حساس در میدان‌های نبرد حضوری پررنگ داشته است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، آماده‌تر از گذشته برای مقابله با دشمن آماده است.

لازم به ذکر است در آستانه فرا رسیدن سالروز 29 فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) ارتشیان لرستانی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول