اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام شوشتر:

مسئولان از ورزشکاران افتخارآفرین تجلیل کنند

رئیس هیئت پرورش اندام شوشتر گفت: مسئولان از ورزشکاران افتخارآفرین تجلیل کنند.

مسئولان از ورزشکاران افتخارآفرین تجلیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدعلی داوود‌زاده ظهر امروز در جلسه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر با رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان، اظهار داشت: ورزشکاران زیادی در ماه‌ها و سال‌های گذشته برای ورزش شوشتر افتخار آفریده‌اند و باید از این ورزشکاران تجلیل شود.

وی افزود: ورزشکاران در شوشتر با همت خود و تلاش‌های انجام شده هزینه‌های حضور خود را در مسابقات تامین می‌کند و کسب مقام می‌کند و باید پس از کسب مقام از وی به نحو شایسته‌ای تجلیل شود.

داوود‌زاده با اشاره به اینکه نیاز است تا مسئولان برای تجلیل از ورزشکاران برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: ورزشکاران انتظار بجایی دارند و می‌خواهند مسئولان تلاش‌های آنها را واقف باشند و آنها را مورد توجه و حمایت معنوی قرار دهند و این کوچک‌ترین انتظاری است که یک ورزشکار می‌تواند داشته باشد.

رئیس هیئت پرورش اندام شوشتر تأکید کرد: شهرستان شوشتر در سال‌های گذشته قهرمان‌های زیادی در عرصه ملی و بین‌المللی داشته است که این قهرمانان به نحو شایسته‌ای تجلیل نشده‌اند و باید در این زمینه تلاش کرد.

وی در پایان متذکر شد: در ماه‌های گذشته توجه به ورزش قدری تغییر کرده است و رویکردها در شهرستان شوشتر بهبود یافته است، امیدواریم شاهد توجه بیشتری از سوی مسئولان به ورزشکاران و قهرمانان باشیم.

انتهای پیام/72006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول