اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد

ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در این استان باید از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی استفاده کرد.

ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، علی همتی در بازدید از کارخانه آب معدنی بابابرفی در منطقه دشمن زیاری از توابع شهرستان ممسنی با بیان اینکه حمایت و روان‌سازی امور واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان موجب افزایش اشتغال و ظرفیت تولید می‌شود، اظهار داشت: فارس به واسطه داشتن معادن مختلف و غنی می‌تواند مرکز خوبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کارخانه‌های صنعتی بزرگ و کوچک باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ابراز داشت: این استان ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیاری برای بخش صنعت و معدن و تجارت دارد که از بسیاری از آنها بهره گرفته نشده است.

وی بیان کرد: با همکاری و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در ارائه تسهیلات، رونق و توسعه این استان با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

همتی با تاکید بر اینکه منفعت تمام سرمایه‌گذاری‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و تولیدی که در این استان اجرا می‌شود به خود مردم بر می‌گردد تصریح کرد: باید تمام مسئولان اعم از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و فعالان اقتصادی در راستایی گام بردارند که توسعه و پیشرفت این استان در اولویت کاری قرار گیرد.

وی افزود: اشتغال و تولید ملی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان است و با تکیه بر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌ها در فارس این مهم محقق می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به توجه ویژه فعالان اقتصادی نسبت به واحدهای تولیدی و صنعتی اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی که در این استان دچار مشکل شده‌اند، با درایت و حمایت و روان‌سازی امور می‌توانند با بالا بردن ظرفیت تولید باعث افزایش ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی شوند.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید جلب اعتماد بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه‌گذاری است، بنابراین اگر بخواهیم بیکاری را کاهش دهیم و اشتغال پایدار ایجاد کنیم، باید از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی به منظور اشتغال پایدار استفاده کنیم.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول