اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

گچساران - باشت پرخطرترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نوروز امسال پرخطرترین جاده ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد جاده گچساران - باشت بود.

گچساران - باشت پرخطرترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منوچهر سیا‌هپور ظهر امروز در نشست کمیسیون بررسی سوانح رانندگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سال 92 میزان بروز تصادفات فوتی در جاده‌های ارتباطی برون شهری این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تعطیلات نوروز 93 میزان بروز تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب 20 درصد افزایش، 30 درصد کاهش و 52 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در مجموع میزان بروز هر سه نوع تصادفات رانندگی در جاده‌های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد کاهش داشته است.

سیاهپور اظهار کرد: در نوروز امسال پرخطرترین جاده ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد جاده گچساران - باشت با 33 درصد مجموع حوادث رانندگی بوده و جاده‌های یاسوج - اصفهان و یاسوج - بابامیدان نیز با 19 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی عنوان کرد: بیشترین ساعت بروز تصادفات رانندگی در جاده‌های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال شامل بعدازظهر و اوایل شب بوده و 50 درصد تصادفات نیز در این مدت بین ساعت 16 عصر تا 20 شب رخ داده است.

سیاهپور ابراز داشت: بیشترین مقصر در بروز تصادفات رانندگی در نوروز امسال در جاده‌های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد با 82 درصد مربوط به خودروهای سواری بوده است.

وی افزود: بیشترین دلیل وقوع تصادفات رانندگی در نوروز امسال در جاده‌های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد شامل انحراف و تجاوز به چپ با 31 درصد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه با 31 درصد بوده است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول