اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

سالن ورزشی امیرکبیر کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر آموزش و پرورش کاشان از بهره‌برداری سالن ورزشی امیرکبیر این شهرستان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال تا اواخر امسال خبر داد.

سالن ورزشی امیرکبیر کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای ظهر امروز در مراسم بازدید از سالن در دست احداث ورزشی امیرکبیر این شهرستان اظهار داشت: این سالن ورزشی که با مشارکت خیران اهالی فین و اداره آموزش پرورش کاشان در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع شامل سالن ورزشی و ساختمان اداری به عنوان پانزدهمین سالن این اداره تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از احداث مدرسه خاتم‌الانبیاء کاشان با 12 باب کلاس توسط خیرین این شهرستان خبر داد و افزود: مدرسه نیمه‌کاره شرکت آرد روشن با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال توسط خانواده مرحوم حسن سروی با شش باب کلاس در حال اتمام است که در سال تحصیلی 1393 -1394 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، احداث مدرسه در منطقه مسکونی مهر را از دیگر اقدامات این اداره دانست و تصریح کرد: مدرسه مذکور با 18 باب کلاس در دو مقطع ابتدایی ویژه پسران و دختران و یک مقطع دبیرستان ویژه دختران در حال احداث است که امیدواریم در سال 94 به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به قابلیت‌های بالای فرهنگی و اقتصادی کاشان گفت: با توجه به جایگاه اقتصادی، صنعتی و فرهنگی کاشان و پیشینه تاریخی سیلک، این شهرستان به حقوق واقعی خود دست نیافته است که نیازمند همدلی و همکاری همه مسئولین و مردم کاشان است تا شاهد موفقیت‌های روزافزون این منطقه باشیم و به جایگاه پیشینه تاریخی کاشان که جزء یکی از ایالات 9 گانه ایران با 9 نماینده مجلس بوده، دست یابیم.

در این مراسم که با حضور مسئولان شورای شهر و شهرداری و دفتر نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر شد شهرداری کاشان 300 میلیون ریال برای تکمیل سالن ورزشی امیرکبیر کاشان هزینه کند.

انتهای پیام/2406/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول