اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دشمنان از نیروهای نظامی ایران حساب می‌برند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از قدرت نیروهای مسلح این کشور حساب می‌برند.

دشمنان از نیروهای نظامی ایران حساب می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان لشگر 84 خرم‌آباد ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، اظهار کرد: دشمنان از نیروهای نظامی ارتش ایران به خاطر ایمان راسخی که دارند می‌ترسند لذا نیروهای مسلح باید این ایمان را هرچه بیشتر تقویت کنند.

وی افزود: نیروهای مسلحی مانند سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و ... دارای قدرت قوی، ایمان، اعتقاد و باور دینی هستند که این امر در میان نظامیان دنیا سابقه ندارد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: چهره‌هایی مؤمن، مذهبی و با خدا در ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند که این چهره‌ها به برکت انقلاب اسلامی پرورش یافته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت در جایگاه‌های ارتش، حفظ قرآن و تلاوت آن از برجستگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

*یکی از ویژگی‌های ارتش مردمی بودن است

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ارتش مردمی بودن است زیرا مردم ارتشیان را به عنوان حامیان خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با ارتش باید از این بیشتر شود زیرا قدرت و اقتدار ارتش بالا است.

وی یادآور شد: همه مردم ایران دلاورمردی ارتشیان را دوست دارند لذا پیوستگی مردم به ارتش بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: مردم ما نسبت به سرنوشت ارتش حساسیت دارند.

*ارتش تحت ولایت ولی امر مسلمین است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ارتش زیر چتر ولایت فقیه و تحت فرمان ولی‌امر مسلمین است. زیرا ارتش ایران اسلامی زیر سایه امام زمان(عج) هستند که این امر در دنیا بی‌سابقه است و ولایت فقیه ولایت الهی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی اذعان کرد: رهبر فرزانه انقلاب عنایت ویژه‌ای نسبت به ارتش دارد و این امر از حضور ایشان در مراسم ارتشیان مشخص است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خودباوری، اعتماد به نفس،‌ استقلال و ... از ویژگی‌های نظامی ارتش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: وظیفه ارتشیان ما دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی است لذا نباید نسبت به جامعه بی‌تفاوت باشند.

وی افزود: استقامت و ایستادگی در برابر دشمن وظیفه اصلی نیروهای ارتش است لذا ایستادگی ارتش باید مانند کوه باشد به گونه‌ای که دشمن از آنها بترسد.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز دشمن دو جبهه بزرگ اقتصادی و فرهنگی را در کشور ما هدف گرفته است این در حالی است که در گذشته جبهه جغرافیایی ما مد نظر دشمن بود.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار کرد:‌ ما باید بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: تکلیف‌گرایی از وظایف ما در ارتش است زیرا ارتش ما مبنی بر تکلیف و ولایت است، زیرا با محوریت ولایت انسجام بیشتری پیدا کرده است.

*ارتش نباید از دشمن غافل بماند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: شما ارتشیان باید هرچه در توان دارید به کار گیرید و یک لحظه از دشمن غافل نباشید و دشمن را کوچک نشمارید زیرا غفلت از دشمن به معنای شکست است.

وی یادآور شد: شما ارتشیان باید پیشرفته‌ترین آموزش‌ها را اجرا و تقویت کنید زیرا کسی که از خدا بترسد از هیچکس دیگری نمی‌ترسد و شجاعت ارتش از خداترس بودن آنهاست.

انتهای پیام/85001/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول