اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

انصراف مدیران دستگاه‌های فومن از دریافت یارانه

فرماندار فومن از انصراف مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی این شهرستان از دریافت یارانه نقدی خبر داد.

انصراف مدیران دستگاه‌های فومن از دریافت یارانه

به گزارش خبرنگار فارس از فومن، اسماعیل قربان‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بیان اینکه تا این لحظه تعداد زیادی از روسای اداره‌ها و مدیران فومن با حضور در فرمانداری انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند، اظهار کرد: این انصراف به صورت طومار توسط روسا و مدیران و به صورت اختیاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز عامل اصلی تحقق پیام مقام معظم رهبری است، افزود: بدون مشارکت و برنامه‌ریزی این مهم تحقق نمی‌یابد.

فرماندار فومن با اشاره به نامگذاری سال جدید به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب توجه مسئولان به موضوع فرهنگ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس مبانی فرهنگی توانست در دنیا آثاری را به‌جا بگذارد و جمهوری اسلامی با اتکا به نیروهای درونی و ظرفیت‌های داخلی‌ خود که از مهم‌ترین آنها مشارکت مردم است توانست در دنیا مطرح شود.

قربان‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مسئولان خواستند که به فرهنگ و اقتصاد توجه داشته باشند، گفت: اگر مسئله فرهنگ با انحرافاتی مواجه شود زمینه برای بروز انحراف در تمام عرصه‌ها را فراهم می‌کند.

وی کم‌کاری در مسایل فرهنگی را به معنای ضعف در تمام ظرفیت‌ها عنوان کرد و افزود: اگر در مسئله فرهنگ عقب‌نشینی انجام گیرد آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر بدنه نظام وارد می‌شود.

فرماندار فومن گفت: دستگاه‌های فرهنگی تمام توان خود را برای هرچه بیشتر شکوفا کردن فرهنگ به‌کار گیرند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی، آمادگی فرمانداری شهرستان فومن را برای تحقق شعار سال اعلام کرد و یادآور شد: ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در این اداره از اولویت‌های کاری بوده و مشارکت مردم متعهد و مسئولان دلسوز عامل اصلی تحقق شعار امسال است.

قربان‌زاده تصریح کرد: سال 93 سال تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد با تکیه بر وحدت و همدلی و مشارکت مردم با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی در کنار عزم جدی و راسخ مسئولان دلسوز و پرتلاش و منتخب ملت همیشه در صحنه است.

این مسئول با بیان اینکه آغاز حماسه سیاسی با ابلاغ کلیات اقتصاد مقاومتی رقم خورده است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی قدرت‌بخشی به ایران است.

وی متذکر شد: همانگونه که مقام معظم رهبری در روز نخست نوروز 93 در مشهد فرمودند، اقتصاد مقاومتی کشور در برابر تهدیدات دشمن قدرتمندتر از گذشته عمل می‌کند و ملت باید اقتدار داشته باشد.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول