اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

کارگران با مشکلات فراوانی مواجه هستند

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت:‌ کارگران با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

کارگران با مشکلات فراوانی مواجه هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله دریابیگی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته کارگر مازندران اظهار داشت:‌ هفته کارگر را در حالی آغاز می‌کنیم که کارگران با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه 90 درصد از کارگران مازندران امنیت شغلی ندارند، تصریح کرد:‌ دولتمردان به این مسئله توجه کنند، از حالت شعاری خارج شده و مشکل امنیت شغلی کارگران را رفع کنند.

دریابیگی با اشاره به اینکه کار دائمی نیاز به قرارداد موقت کار ندارد، گفت: قانون الزام از دستاورهای جمهوری اسلامی است اما اکنون دست‌هایی در کار است که موضوع بیمه درمان و سلامت کارگران به وضعیت قبل از انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه ما مخالف این ادغام هستیم، یادآور شد: ‌ما کارگران در هفته کارگر به دولت و مجلس «نه» می‌گوییم.

دریابیگی با اشاره به اینکه بعد از اجرای قانون هدفمندی وضعیت کارگران بدتر شد، ادامه داد:‌ یک ریال از درآمدهای قانون هدفمندی به بخش تولید اختصاص نیافت.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خاطرنشان کرد:‌ در هفته کارگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبری، با دست‌های گره کرده مطالبات خود را به گوش دولتمردان می‌‌رسانیم.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، شاخص افزایش دستمزد کارگران، صفر بود، ادامه داد:‌ بین درآمد و هزینه 200 هزار تومان اختلاف بود که این را دریافت نکردیم.

انتهای پیام/86007/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول