اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

احداث مجتمع تفریحی توریستی کارگران در زمین 13 هکتاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: پیگیر هستیم زمینی به مساحت 13 هکتار را تحویل بگیریم و به احداث مرکز تفریحی توریستی کارگران مازندران و کشور اختصاص دهیم.

احداث مجتمع تفریحی توریستی کارگران در زمین 13 هکتاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته کارگر، اظهار داشت:‌ کارگر مظلوم‌ترین قشری است که در جامعه ما و در دنیا زندگی می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت جامعه کارگری شده است، گفت: ‌رهبری و شخص رئیس جمهور هم در این زمینه تاکیداتی داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولتمردان هم در زیرساخت‌های بیمه‌ای تلاش جدی دارند، تصریح کرد: ‌در سال گذشته حدود 18 هزار نفر از کارگران مازندران مشمول بازنشستگی پیش از موعد شدند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار برنامه‌های برگزاری هفته کارگر را به تشکل‌های کارگری واگذار کردیم، ادامه داد: ‌رسیدگی به دستمزد کارگران نیازمند عزم ملی ست و این‌گونه نیست که یک استان بتواند به تنهایی تصمیم بگیرد.

بابایی با اشاره به اینکه برای بالندگی و خودکفایی اقتصاد ملی باید در کنار دولتمردان تلاش کنیم، خاطر نشان کرد:‌ استاندار مازندران بعد از تصدی سمت استانداری، نخستین جلسه کاری خود را با گروه‌های کار و کارگری برگزار کرد.

این مسئول با اشاره به پرداختن به مباحث تفریحی و توریستی کارگران، اظهار داشت: ‌قطعه زمینی در شهرستان محمودآباد داشتیم که در سفر اول دولت قبلی، از ما گرفته و به شهرداری تحویل دادند اما الان پیگیر هستیم زمینی به مساحت 13 هکتار را تحویل بگیریم و به احداث مرکز تفریحی توریستی کارگران مازندران و کشور اختصاص دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که امسال از مازندران یک گروه کار نمونه در کشور معرفی شود، افزود: بخش اعظم جمعیت فعال استان را بانوان تشکیل می‌دهند و تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام زن را تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بخش اعظمی از 47 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان خانه‌دار اختصاص یافت که در حوزه مشاغل خانگی فعال هستند، یادآور شد:‌ ارزش و جایگاه مقام زن بر کسی پوشیده نیست.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی منتقدان وجود دارند که تصور می‌کنند کشور را باید یک شبه به مدینه فاضله تبدیل کنیم، گفت: امکان ندارد بدون هماهنگی همه گروه‌ها بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 3 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به کارگران پرداخته شد، تصریح کرد: امسال هم قرار است این عدد ارتقا یابد.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول