اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی در کاشان

کارشناس تریبت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، از برگزاری مسابقات علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی در کاشان

زهرا حلاج باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این مسابقات طی دو روزهای 27 و 28 فروردین در سالن‌های ورزشی سپیده و کتابچی برگزار می‌شود.

وی، آزمون مهارت‌ها، ایستگاهی و علمی را از جمله مواد مسابقات علمی – تخصصی این دوره بر شمرد و افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 40 نفر از معلمان تربیت بدنی منطقه کاشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، فوتسال، بسکتبال، هندبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز از جمله آزمون مهارت‌ها در این مسابقات است.

کارشناس تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با اشاره به برپایی ایستگاهی آمادگی جسمانی و علمی از دیگر مسابقات این دوره بیان داشت: مباحث الگوهای تدریس تربیت بدنی، ملاحظات روا‌ن‌شناختی در تدوین برنامه تربیت بدنی، کند و کاوی پیرامون آسیب‌های تربیت بدنی و اینترنت و نقش آن در مدیریت ورزش  از جمله مباحث علمی این دوره از مسابقات است.

حلاج‌باشی تصریح کرد: رقابت‌های علمی این دوره از مسابقات، همزمان با استان اصفهان در سالن کتابچی کاشان نیز آزمون مهارت‌ها برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و دوچرخه‌سواری بانوان نیز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

انتهای پیام/2406/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول