اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هلال احمر همدان خبر داد

امدادرسانی نجاتگران اعزامی در 4 سانحه رانندگی

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از خدمات امدادی نجاتگران اعزامی این جمعیت به حادثه‌دیدگان در چهار سانحه رانندگی خبر داد.

امدادرسانی نجاتگران اعزامی در 4 سانحه رانندگی

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از خدمات امدادی نجاتگران اعزامی این جمعیت به حادثه‌دیدگان در چهار سانحه رانندگی خبر داد.

وی در همین زمینه از برخورد یک دستگاه خاور با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 سخن گفت و افزود: در این سانحه رانندگی که در محور همدان به تهران و حوالی شهرک صنعتی بوعلی به وقوع پیوست، راننده پژو به شدت مصدوم و پس از برخورداری از کمک‌های اولیه نجاتگران، به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تویسرکان به ملایر، ابراز داشت: در این سانحه نیز شاهد برخورد یک دستگاه خاور با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 و دو دستگاه خودروی سواری پراید بوده‌ایم.

وی افزود: طی این سانحه، از مجموع چهار نفر سرنشین خودروها، دو نفر به دلیل وخامت حال جسمی به مراکز درمانی منتقل شدند.

شعبانی از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور مواصلاتی کبودراهنگ به زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو نفر در این سانحه رانندگی به شدت مصدوم و از خدمات امدادی نیروهای اعزامی هلال احمر برخوردار شدند.

وی همچنین از انحراف یک دستگاه نیسان وانت از محور اصلی سخن گفت و افزود: در این سانحه رانندگی که حوالی روستای خیرآباد واقع در محور تویسرکان به جوکار رخ داد، راننده خودرو مصدوم و از کمک‌های اولیه نجاتگران بهره‌مند شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از وضعیت آماده‌باش نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای واقع در محورهای مواصلاتی منتهی به استان خبر داد و خطاب به هم‌استانی‌ها، ابراز داشت: پس از مشاهده وقوع یک حادثه سریعأ با ندای امداد هلال احمر، 112 تماس بگیرید.

انتهای پیام/89034/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول