اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

کارگروه فرهنگی و اقتصادی در اوقاف مازندران تشکیل شد

مدیرکل اوقاف مازندران از تشکیل کارگروه فرهنگی و اقتصادی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در اوقاف مازندران خبر داد.

کارگروه فرهنگی و اقتصادی در اوقاف مازندران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه باید به سمت و سوی کارهای نوین گرایش پیدا کنیم، افزود: اجرا و پایه‌ریزی کارهای نوین موجب موفقیت در اهداف عالیه سازمان اوقاف در ترویج فرهنگ وقف و ارتقاع سطح بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به ثبت 12 وقف جدید از ابتدای سال تاکنون در استان مازندران اشاره کرد و گفت: با ارائه مشاوره وقف در خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری حدود 10 وقف جدید در ایام نوروز 93 در مازندران به ثبت رسیده است.

علیزاده اظهار داشت: حضور مسئولان استانی و کشوری در طرح آرامش بهاری مازندران از نکات قابل توجه این طرح در ایام نوروز امسال بوده است.

وی به اجرای طرح مودت در امامزادگان مازندران در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: عملکرد اداره بخش لاریجان در اجرای طرح مودت موفقیت‌آمیز بود و به سبب اجرای این طرح مبالغی در راستای بازسازی و کمک به امامزادگان از سوی خیران جمع‌آوری شد.

این مسئول، اوقاف مازندران را مخاطب جدی شعار سال مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: اوقاف در اجرای فرامین مقام معظم رهبری از لحاظ اقتصادی و فرهنگی از وظیفه سنگینی برخوردار است.

علیزاده از تشکیل ستاد اجرای فرامین مقام معظم رهبری خبر داد و بیان کرد: این ستاد با دو کارگروه فرهنگی و اقتصادی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشکلات کشور را با عزم ملی و مدیریت جهادی برطرف کرد، گفت: نگاه جهادی از منظر رهبری می‌تواند کشور را از تمامی مشکلات نجات دهد.

انتهای پیام/86031/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول