اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بروجرد خبر داد

برگزاری جشن‌های روز زن در جامعه زنان بسیج ناحیه بروجرد

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد از برگزاری جشن‌های میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در جامعه زنان بسیج ناحیه بروجرد خبر داد.

برگزاری جشن‌های روز زن در جامعه زنان بسیج ناحیه بروجرد

منصوره عزیزی امروز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس هدف از برگزاری جشن‌های روز زن را حضور خواهران بسیجی در قالب شکوه حضور و تولید سلسله مباحث تخصصی با موضوع ابعاد مختلف سیره حضرت صدیقه طاهره (س) بیان کرد.

وی افزود: زنان جامعه اسلامی باید با بهره‌گیری از سیره و سبک زندگی ام‌ابیها از این الگوی شایسته و بی‌نظیر بهره برده و در زندگی خود به کار گیرند.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد ادامه داد: به همین منظور مراسم جشنی دوم اردیبهشت‌ماه، 10 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

عزیزی مراسم پیاده‌روی خواهران بسیجی از محل کانون فرهنگی بسیج تا قبور مطهر شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهیده و حضور خواهران بسیجی در نماز دشمن‌شکن جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته زن و بزرگداشت مقام حضرت زهرا (س) در بروجرد برشمرد.

انتهای پیام/2304/م10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول