اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دبیر کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته زن در خراسان رضوی

برنامه‌های فرهنگی هفته گرامیداشت مقام زن در خراسان رضوی اعلام شد

دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در خراسان رضوی با تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری این هفته گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کوثر در این ایام در استان برگزار خواهد شد.

برنامه‌های فرهنگی هفته گرامیداشت مقام زن در خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور دستگاه‌های عضو تشکیل شد.

نجمه منوچهری با اشاره به مشارکت دستگاه‌های عضو برای برگزاری هفته زن، اهم فعالیت‌های این هفته را تشریح کرد.

وی افزود: همایش طراحان استان با موضوع «مد و لباس»، همایش تخصصی اعضای کانون‌های مساجد و نشست اصحاب فرهنگ و هنر در قالب چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کوثر، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علوم و هنرهای قرآنی، هماهنگی و اجرای 4 شب شعر به ترتیب در روزهای دوشنبه یکم اردیبهشت‌ماه در سرای اهل قلم، سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در محل مجتمع سلطان علی مشهدی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری مدرس برگزار می‌شود.

منوچهری یادآور شد: از دیگر برنامه‌های مصوب این کمیته برگزاری محفل قرآنی حسینیه خیاط‌ها و برگزاری مسابقه کتابخوانی خواهد بود

به گفته وی، اطلاع‌رسانی پیامکی با همکاری مخابرات، تهیه پوسترهای شهدای زن و پیام‌های شهدا با همکاری موسسات فرهنگی غیردولتی و بنیاد شهید، ساخت و پخش تیزرهای ویژه سبک زندگی از تلویزیون‌های شهری و فضاسازی با استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از دیگر فعالیت‌های این کمیته در هفته زن خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول