اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

«اقتدار 3» قدرت نیروهای مسلح ایران را به رخ دشمنان کشید

استاندار کرمانشاه گفت: رزمایش بزرگ «اقتدار 3» قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.

«اقتدار 3» قدرت نیروهای مسلح ایران را به رخ دشمنان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز در مراسم پایانی رزمایش «اقتدار 3» اظهار داشت: امنیت مناسب امروز کشور را مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مسلح هستیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای مقتدرانه و باصلابت رزمایش «اقتدار 3»، تاکید کرد: این رزمایش بزرگ اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را یک‌بار دیگر به رخ دشمنان کشاند.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره یکی از ارکان اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند، افزود: آنان همواره در شرایط مختلف با حضور پرصلابت خود زمینه‌های افزایش اقتدار کشور را فراهم آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان نظام مشکلات فراوانی را برای کشور ایجاد کرده و با سنگ‌اندازی و برنامه‌های مختلف سعی در پیاده کردن اهداف شوم خود داشتند که هرگز موفق نبوده‌اند.

استاندار کرمانشاه تحمیل جنگ هشت ساله را یکی از سنگین‌ترین برنامه‌های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران برشمرد و گفت: ملت مقاوم ایران با ایستادگی خود درس فراموش‌نشدنی را به آنان دادند.

این مسئول با اشاره به اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت: دشمنان قسم‌خورده کشور همواره در فکر دلسرد کردن مردم از انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول