اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد

کشف بیش از 9 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 9 هزار و 500 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: متهم این پرونده در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

کشف بیش از 9 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در چارچوب سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط تعزیرات حکومتی به فعالیت‌های این اداره کل در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال‌جاری ادامه داشت که در این بازه زمانی نیز تعزیرات به شدت با متخلفان برخورد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به انجام گشت‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه بیان کرد: طی روزهای اخیر شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به همراه تعدادی از کارشناسان اداره صنعت و معدن ایجرود به سطح بازار این شهر رفته و از وضعیت بازار بازرسی به عمل آورده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از مراجعه گشت‌های سیار بازرسی تعزیرات و اداره صنعت و معدن؛ تخلفات برخی از اصناف مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در جریان این بازرسی‌ها 49 پرونده در خصوص تخلفات اصناف تشکیل و پس از رسیدگی احکام لازم در این زمینه صادر شده است.

عزیزپور همچنین از رسیدگی به پرونده دیگری نیز خبر داد و گفت: پس از گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف 9 هزار و 500 قلم لوازم آرایشی و ارجاع پرونده به تعزیرات این مورد در تعزیرات حکومتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی پرونده توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه قاچاق و خودرو حامل قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغ 180 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول