اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خرمشهر خبر داد

راهنمایی 30 هزار مسافر و زائر کاروان راهیان‌نور در خرمشهر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر از مداوای سرپایی یک‌هزار و 416 مورد و راهنمایی حدود 30 هزار نفر از مسافرین و کاروان‌های راهیان نور طی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

راهنمایی 30 هزار مسافر و زائر کاروان راهیان‌نور در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالحسین دیراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران به عملکرد هلال احمر خرمشهر در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: هر سه واحد امداد، داوطلبان و جوانان این جمعیت با ارائه عملکرد مثبت از خود کارنامه کاری خوبی در ابتدای سال عرضه کردند.

وی عنوان کرد: این جمعیت در دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و ساحلی و با استقرار دو پست امداد و نجات و دو پست راهنمایان مسافران نوروزی و یک پست سیار واحد جوانان و با استقرار یک دستگاه کانکس با اتاق پزشک و بیمار و با بهره‌گیری از نیروهای داوطلب به ارائه خدمات پرداخت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر با ارائه عملکرد واحد امداد و نجات این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی گفت: ما در ابتدای سال یک هزار و 416 مورد مداوای سرپایی، پنج مورد انتقال به مراکز درمانی داشتیم و برای 28 مورد و چیزی حدود 140 نفر شرایط اسکان موقت را فراهم کردیم.

وی ادامه داد: جوانان ما در پست‌های راهنمایان نوروزی به راهنمایی 10 هزار و 746 مسافر نوروزی و 18 هزار و 976 نفر از کاروان‌های راهیان نور پرداختند.

دیراوی همچنین توضیح داد: 4 هزار و 300 نقشه و بیش از 9 هزار بروشور و کتابچه و 300 وسیله بازی نیز بین مسافران نوروزی خرمشهری توزیع کردیم.

وی به عملکرد داوطلبانه اعضای داوطلب این جمعیت نیز اشاره کرد و ابراز داشت: اعضای داوطلب ما که شامل پزشکان، پرستاران و بهیاران این شهر هستند به صورت داوطلبانه در یک کانکس در نظر گرفته شده برای خدمات دهی به مسافران و کاروان‌های راهیان نور حضور پیدا کردند و به تعداد 238 نفر خدمات درمانی و به 43 نفر نیز مشاوره پزشکی ارائه داشتند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول