اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه خبر داد

کسب 30 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران بشرویه

سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه گفت: در سال 92 ورزشکاران این شهرستان 30 مدال رنگارنگ در مسابقات گوناگون کسب کردند.

کسب 30 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران بشرویه

حمیدرضا پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در سال 92، یک‌هزار و 679 ورزشکار سازمان یافته در بشرویه وجود داشته‌اند.

وی یک‌هزار و 237 نفر از بیمه‌شدگان را مرد و 392 نفر را زن اعلام کرد و افزود: در سال 92، بشرویه به نسبت جمعیت خود دارای رتبه نخست ورزشکاران سازمان یافته در خراسان جنوبی بوده است.

سرپرست ورزش و جوانان بشرویه متذکر شد: اداره ورزش و جوانان به دلیل سر و کار داشتن بیشتر با قشر جوان در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی را برای جوانان اجرا می‌کند.

پناهی تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ در سال جاری، باید بیش از سال‌های گذشته اقدامات هدفمند و سازنده‌ای در زمینه‌های فرهنگی و برای بارور ساختن تفکر جوانان و رشد فرهنگی بیش از پیش آنان اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی نظیر برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار، تلفیق برنامه‌های مختلف ورزشی با برنامه‌های فرهنگی و برپایی جلسات و نشست‌‌های مختلف قرآنی برای ورزشکاران به اجرا درآمده است.

این مسئول از برگزاری کلاس‌های تئوری مربیگری درجه سه و دوره‌های امداد و نجات در طول سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: یکی از اقدامات سازنده فرهنگی اداره ورزش و جوانان بشرویه برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه از کسب 30 مدال در مسابقات ورزشی مختلف توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد و یادآور شد: این مدال‌ها بیشتر در رشته‌های کونگ‌فو، بدنسازی و تکواندو کسب شده است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول