اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز برگزار شد

سلسله مباحث سبک زندگی در تمدن اسلامی ـ ایرانی

دومین جلسه از سلسله مباحث سبک زندگی در تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی با حضور فعالان فرهنگی استان همدان برگزار شد.

سلسله مباحث سبک زندگی در تمدن اسلامی ـ ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) با همت مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی، محل برگزاری دومین جلسه از سلسله مباحث سبک زندگی در تمدن نوین ایرانی اسلامی بود.

مدیرعامل مؤسسه مردم نهاد شهید محراب آیت‌الله مدنی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء فرهنگ دینی در جامعه ایرانی اشاره کرد و ابراز داشت: مطالعات صورت گرفته ظرف ماه‌های گذشته در خصوص سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، نقطه آغازی برای برگزاری سلسله مباحث سبک زندگی در تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی است.

سیدکاظم حجازی با بیان اینکه پیشینه ارزشمند هویت والای مذهبی مردم همدان در دهه‌های گذشته و در دوران دفاع مقدس بسیار تأثیرگذار بوده است، اظهار کرد: با هدف استمرار و تعالی فرهنگ اسلامی ـ ایرانی بر آن شدیم تا با دعوت از فعالان فرهنگی و تشکیل یک کارگروه تخصصی، قسمتی از اعضای جامعه را که به دلیل ضعف اقتصادی نمی‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی برخوردار شوند را به عنوان جامعه هدف آموزش دهیم.

وی نونهالان، نوجوانان، خانواده‌ها وفعالان فرهنگی استان را از جمله این جامعه هدف دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین جلساتی، جوانان آرام آرام با عمق فرهنگ دینی ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل مؤسسه مردم‌نهاد شهید محراب آیت‌الله مدنی استقبال مدعوین را از این برنامه فرهنگی، بسیار خوب ارزیابی کرد و ضمن اشاره به ارائه نرم‌افزاری از سخنرانی‌های صورت گرفته در این جلسات به متقاضیان، افزود: امروز ابتدا اولیا و مربیان و سپس فعالان فرهنگی همدان از آموزش‌هایی در زمینه سبک زندگی در تمدن نوین ایرانی اسلامی برخوردار شدند.

وی از نیاز این مؤسسه به بنیه اقتصادی سخن گفت و ابراز داشت: با بکارگیری فضای علمی، همه همت خود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن ادای دین نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گام موثری در حوزه فرهنگی آموزشی برداریم.

انتهای پیام/89034/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول