اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان رتبه اول کشور را کسب کرد

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در اجرای برنامه‌های سال 1392 در قسمت بسیج موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان رتبه اول کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز طی نشستی در رابطه با این موفقیت گفت: تلاش و زحمت بی‌وقفه جمعی همه نیروها باعث شد که این کار انجام شود و بنده به‌عنوان یک خدمت‌گزار بودم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار افزود: این رتبه حاصل اتکاء به حضرت پروردگار، اعتماد به نفس و خودباوری بود.

وی یادآور شد: اکثر مسئولان نمایندگی ولی فقیه در شهرستان‌ها نیروهای بومی خود استان هستند و خودشان را باور کرده‌اند.

رستگار افزود: شاید برای نخستین‌بار باشد که در طول عمر حوزه، نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان رتبه اول در کشور را کسب می‌کنند، که این جز همدلی، تلاش، خودباوری و اعتماد به نفس و اتکا به حضرت پروردگار و عنایت آقا امام زمان(عج) چیز دیگری نبود، نیروها اگر خودشان را باور کنند قطعا جایگاه بالاتری از اینها خواهند داشت و می توانند کسب کنند.

این مسئول ادامه داد: این مایه افتخار برای همه است و برای بنده هم مایه افتخار است که در خدمت عزیزانی هستم که این‌گونه دارند نقش آفرینی می‌کنند و به وظایف خودشان آشنا هستند و عمل می‌کنند و امیدوارم این تلاش‌ها همیشه استمرار داشته باشد و باعث غرور و توقف ما نشود بلکه ما باید به جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کنیم و بتوانیم به فضل الهی تکلیفمان را اداء کنیم که از همه این چیزها مهم‌تر است و اگر تکلیفمان همراه با اخلاص باشد این پیروزی برای همیشه مستمر است و این شدنی است.

وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: حقیقتا در چند مدتی که بنده در خدمت این عزیزان هستم جز صفا، صمیمیت، تلاش و اخلاص چیزی ندیدم.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول