اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مسجدسلیمان:

مسجدسلیمان نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد و مجهز است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: باید در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و احداث ورزشگا‌ه‌های استاندارد در این شهرستان برای حضور تیم نفت در لیگ برتر همت کرد.

مسجدسلیمان نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد و مجهز است

سیامک حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل شرایط موجود در بخش ورزش نیازمند ورزشگاه‌های متعدد و مجهز است و باید در این زمینه استاندارهای موجود را به خوبی رعایت کرد.

وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل ورزش‌خیز بودن و تمایل بسیار زیاد جوانان، نیازمند احداث ورزشگاه‌های مجهز است و به این دلیل این مسئله را  با جدیت پیگیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به اینکه شهرستان مسجدسلیمان نیازمند این امکانات است، تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان بزرگان زیادی را به جامعه ورزش به ویژه فوتبال تقدیم کرده است و باید در شرایط کنونی حضوری فعال و تاثیرگذار در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز ورزشگاه‌های مسجدسلیمان از جمله خواسته‌های معقول و منطقی مردم است، گفت: مسئولان باید در راستای بهبود شرایط ورزشگاه‌های شهرستان مسجدسلیمان اقدام کنند و در این زمینه شورای اسلامی شهر نیز این خواست به حق مردم را پیگیری خواهد کرد.

دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان در ورزش فوتبال جایگاه بسیار خوبی داشته است و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این زمینه موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و باید کوشید تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود در بخش ورزش بازگردد و این مهم تنها با حمایت مسئولان امکانپذیر است.

انتهای پیام/72006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول