اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره خبر داد

اجرای 84 برنامه به مناسبت هفته زن در خرم‌دره

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره گفت: به مناسبت هفته زن 84 برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

اجرای 84 برنامه به مناسبت هفته زن در خرم‌دره

راضیه احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن‌ها و مراسم‌های هفته زن با همکاری تبلیغات اسلامی، کمیته امداد و بسیج در سطح عمومی برگزار می‌شود، افزود: به مناسبت هفته زن مسابقات ورزشی پیامکی در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

* برگزاری مسابقات «نورالنور» در خرم‌دره

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره برگزاری مسابقات «نورالنور» از زندگی‌نامه حضرت فاطمه زهرا(س) را از برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و بیان داشت: تهیه 14 عدد بروشور مرتبط با این موضوع در پنج صفحه از دیگر برنامه‌های فرمانداری خرم‌دره است.

این مسئول برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های طناب‌کشی، دارت و والیبال برگزار می‌شود.

احمدی تجلیل از مربیان بانوان را از دیگر برنامه‌های هفته زن شهرستان خرم‌دره اعلام کرد و ابراز داشت: در روز چهارم اردیبهشت ماه سال‌جاری برنامه دیدار با سالمندان خانه «نرگس» برگزار می‌شود.

* برنامه طبخ غذاهای محلی ویژه فرهنگیان در خرم‌دره

وی دیدار با حافظان قرآن شهرستان خرم‌دره را از دیگر برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و افزود: برنامه طبخ غذاهای محلی ویژه فرهنگیان از برنامه‌های هفته زن است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه کارگاه عفاف و حجاب در مدارس شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره آموزشی کمک‌های اولیه برای آشنایی مادران در هنگام بروز حوادث اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی را از دیگر برنامه‌های هفته زن در شهرستان خرم‌دره اعلام کرد و متذکر شد: همایش کوهپیمایی برای بانوان ورزشکار شهرستان برگزار می‌شود.

احمدی ارسال پیامک تبریک به مناسبت گرامیداشت مقام زن را از برنامه‌های فرمانداری اعلام کرد و افزود: برپایی نمایشگاه از توانمندی‌های بانوان توسط فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.

* برنامه آموزش شنا به صورت نیم بهاء برای بانوان

وی برنامه آموزش شنا به صورت نیم بهاء برای بانوان را از دیگر برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و گفت: این برنامه در طول هفته زن برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار خرم‌دره ادامه داد: بانوان شهرستان خرم‌دره در کنار دیگران بانوان استان زنجان در نماز سیاسی و عبادی روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه جاری شرکت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام زن مجموعاً 84 برنامه مختلف و متنوع در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

احمدی در پایان اذعان داشت: امید است بانوان زنجانی با حضور باشکوه خود از برنامه‌های در نظر گرفته شده به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول