اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی:

120 خانه داوطلب هلال‌احمر در خراسان شمالی راه‌اندازی شده است

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی شمار خانه‌های داوطلب در بخش‌های راه‌اندازی، تکمیل و توسعه خانه‌های داوطلب عمومی و تخصصی در سطح استان را 120 خانه عنوان کرد.

120 خانه داوطلب هلال‌احمر در خراسان شمالی راه‌اندازی شده است

محسن نیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌ها و اعضای داوطلبان گروه‌های چهارگانه داوطلبی به ظرفیت سه هزار نفر و ارائه خدمات حمایتی به مددجویان نیازمند 500 مورد به ارزش 850 میلیون ریال از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین در اجرای طرح ملی همای رحمت و دستگیری نیازمندان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان 24 هزار و 870 نفر از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اجرای طرح ملی نیابت در قالب کمک به خانواده شهدا و جانبازان بدون فرزند و بدون سرپرست را برشمرد و گفت: در این طرح به 580 نفر در این مجموعه کمک شد.

وی ادامه داد: طی اجرای طرح داوطلبان عاشورایی و پذیرایی و ارائه خدمات بهداشتی به عزاداران حسینی در استان طی سال گذشته، 19 هزار و 100 نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با بیان این‌که برنامه ملی حامیان با عنوان کرامت و سلامت برای زیرپوشش قرار دادن مددجویان نیازمند با مساعدت خیران و داوطلبان به اجرا درآمد، گفت: در اجرای این طرح افزون بر 19 هزار نفر از خدمات آن برخوردار شدند که برای اجرای این طرح 277 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اجرای برنامه خادمان حرم مهرورزی در ایام دهه آخر صفر در استان را هم از سوی هلال‌احمر برشمرد و افزود: 27 هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

نیستانی اهدای خون توسط داوطلبان هلال‌احمر را در استان مورد اشاره قرار داد و گفت: یک‌هزار و 42 داوطلب استان بخشی از خون خود را به نیازمندان به خون اهدا کردند.

وی بهره‌مندی نیازمندان و بیماران از پروژه محرومیت‌زدایی با همکاری داوطلبان و سازمان‌های غیردولتی استان را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: در اجرای این طرح هفت هزار و 960 نفر از این خدمات برخوردار شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از اعزام کاروان‌های سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی، دارویی، درمانی به بیماران نیازمند مناطق محروم استان طی سال گذشته توسط معاونت امور داوطلبان هلال‌احمر استان نیز خبر داد و گفت: پنج هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و برای اجرای این طرح یک میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی اجرای طرح فرشتگان رحمت، راه‌اندازی مجمع خیران نیکوکار‌آفرین، اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم را از فعالیت‌های انجام شده در نوروز امسال معاونت امور داوطلبان هلال‌احمر استان برشمرد.

انتهای پیام/63002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول