اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قصرشیرین

آخرین مرحله رزمایش «اقتدار 3» آغاز شد

آخرین روز از رزمایش‌ بزرگ «اقتدار 3» با شرکت فرماندهی انتظامی کشور، فرمانده مرزبانی کشور و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

آخرین مرحله رزمایش «اقتدار 3» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، چهارمین و آخرین روز از رزمایش بزرگ «اقتدار 3» در منطقه عمومی شهرستان قصرشیرین امروز با حضور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده انتظامی کشور، فرماندهی مرزبانی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

در این رزمایش نیروها و یگان‌های مرزبانی از استان‌های کرمانشاه، خوزستان، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی عملیات‌هایی متناسب با شرایط استان مرزی خود انجام می‌دهند و با آموزش‌ها، سلاح‌های جدید و فنون تاکتیکی نوین آشنا می‌شوند.

این رزمایش از سلسله‌ برنامه‌های اقتدار در مناطق مختلف مرزی کشور اجرا شده و خودروهای ضدگلوله، دوربین‌های نظامی دور دید و پهپاد در آن مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

گفتنی است، این رزمایش از بیست و چهارم فروردین‌ ماه در منطقه عمومی خان‌لیلی شهرستان قصرشیرین با شرکت 80 گروهان مرزبانی از استان‌های مذکور آغاز شده و امروز نیز پایان می‌یابد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول