اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان خبر داد

اجرای 104 برنامه به مناسبت هفته زن در شهرستان زنجان

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان گفت: به مناسبت هفته زن 104 برنامه مختلف در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

اجرای 104 برنامه به مناسبت هفته زن در شهرستان زنجان

فهیمه دویران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز 30 فروردین ماه سال‌جاری برنامه دیدار جمعی از دانشگاهیان و اساتید با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دیدار یک نفر از اساتید و دانشجویان چالش‌های زنان را مطرح می‌کند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان ادامه داد: مراسم تجلیل از تعدادی از دانشجویان در این روز توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.

* عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی زنجان

این مسئول برگزاری جشن کوثر را از برنامه‌های روز 31 فروردین ماه سال‌جاری اعلام کرد و بیان داشت: بازدید رایگان از اماکن تاریخی از دیگر برنامه‌های این روز است.

دویران عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی را از برنامه‌های روز 31 فروردین ماه اعلام کرد و متذکر شد: ویزیت رایگان بانوان در مراکز بهداشتی و درمانی زنجان انجام می‌شود.

وی برنامه‌های یکم اردیبهشت ماه شهرستان زنجان به مناسبت هفته زن را اعلام کرد و گفت: جشنوراه کودک و مادر و مسابقه اجرای سرود در این روز برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان با اشاره به اینکه این برنامه توسط کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان زنجان همراه با اهدای گل رز به مادران برگزار می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت 8:30 تا 12 روز یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری کارگاه چاپ پارچه را از دیگر برنامه‌های روز یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری اعلام کرد.

* برگزاری کارگاه آموزشی سلامت مادران در زنجان

دویران برگزاری کارگاه آموزشی سلامت مادران را از برنامه‌های روز سوم اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه در سالن اجتماعات فرمانداری زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نشاط و سلامتی روز چهارم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محل پارک بانوان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این برنامه توسط شهرداری زنجان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان برپایی ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد، بیان داشت: برنامه مشاوره تربیت دینی در این روز ارائه می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین برنامه «نوالنور» از زندگی نامه حضرت فاطمه زهرا(س) در روز چهارم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

* بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان

دویران بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی از برنامه‌های روز پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری اعلام کرد.

وی به دیگر برنامه‌های هفته زن در شهرستان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: تهیه فیلم تلویزیونی از زنان توانمند از دیگر برنامه‌های هفته زن است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار زنجان تولید ورمی‌کمپوست و برنامه رادیویی ویژه زنان را از دیگر برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و ابراز داشت: تهیه نشریه و بروشور آموزشی از برنامه‌های در نظر گرفته هفته زن است.

این مسئول ایجاد غرفه و تشکیل کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های هفته زن اعلام کرد و یادآور شد: برنامه کاشت نهال به مناسبت هفته زن برگزار می‌شود.

دویران اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت مقام زن و هفته زن 104 برنامه مختلف و متنوع در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: امید است بانوان زنجانی با حضور باشکوه خود از برنامه‌های در نظر گرفته شده به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول