اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین:

دفترچه عکس‌دار برای ارائه خدمات درمانی برای کودکان بالای 2 سال الزامی است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین عکس‌دار کردن دفترچه درمانی کودکان بالای دو سال را برای دریافت خدمات درمانی الزامی دانست.

دفترچه عکس‌دار برای ارائه خدمات درمانی برای کودکان بالای 2 سال الزامی است

علیرضا محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین عکسدار کردن دفترچه درمانی کودکان بالای دو سال را برای دریافت خدمات درمانی الزامی دانست و اظهار داشت: بیمه‌شدگان اصلی برای افراد تبعی خود که بالای دو سال دارند باید برای عکس‌دار کردن دفترچه درمانی آنها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین بیمه‌شدگان اصلی برای صدور، تمدید و یا تعویض دفترچه کودکان بالای دو سال در شعب و کارگزاری‌‌ها حتماً یک قطعه عکس برای الصاق به دفترچه درمانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: برای پذیرش و بستری کودکان بالای دو سال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی، ارائه دفترچه درمانی عکسدار الزامی است.

بابایی در خصوص بیمه فرزندان ذکور ابراز داشت: تمام فرزندان ذکور تا سن 22 سالگی با اخذ تعهدنامه کتبی از سوی بیمه شده اصلی حائز اخذ شرایط دریافت دفترچه بیمه هستند و پس از این سن با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل مادامی که به تحصیل پرداخته، مشمول اخذ دریافت دفترچه بیمه هستند.

وی ادامه داد: همچنین فرزندان اناث بیمه‌شدگان نیز مادامی که شاغل نبوده و یا ازدواج نکرده باشند دارای شرایط لازم اخذ دفترچه درمانی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: از تاریخ 29 تیرماه 92 تمام محدودیت‌ها برای صدور دفترچه درمانی فرزندان بیمه‌شدگان سازمان برای فرزندان چهارم و بالاتر لغو شده است.

بابایی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای اخذ دفترچه  درمانی بیمه‌شدگان عنوان کرد: اصل شناسنامه و کارت ملی، افراد بالای دو سال ارائه یک قطعه عکس الزامی است، تأییدیه کفالت پدر و مادر بیمه شده در صورت تأیید درخواست کفالت آنها در سازمان از جمله مدارک مورد نیاز برای اخذ دفترچه درمانی بیمه‌شدگان است.

انتهای پیام/2667/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول