اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر کاروان تدبیر و امید به سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از تجهیزات گردشگری و اماکن تاریخی چابهار بازدید کرد

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که همراه با رئیس‌جمهور وارد استان سیستان و بلوچستان شده است از تجهیزات گردشگری و اماکن تاریخی منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از تجهیزات گردشگری و اماکن تاریخی چابهار بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی‌فر، با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و تنی چند از مقامات محلی وارد فرودگاه کنارک شد.

مسعود سلطانی‌فر در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان عازم نیک‌شهر شد و پس از برگزاری مراسم استقبال، در جلسه‌ای با حضور مقامات محلی مسائل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان از تجهیزات و امکانات گردشگری و اماکن تاریخی منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار بازدید کرد.

یادآور می‌شود، سلطانی‌فر در این سفر به نمایندگی از سوی رئیس‌جمهور کشورمان از شهرستان قصرقند دیدار و در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/75009/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول